Belllzz (This is me & more...)

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2010

Du borde bli modell!!..

Av Belllzz - 21 oktober 2010 12:43

Mentorn kom och började tjata om mat (som vanligt) hela tiden med mig men det är inte det jag tänkte skriva om, utan att nu kom det en främling (första gången en totalt främling) när jag var i gallerian och sa att jag borde bli modell. Vart helt förvånad och frågade varför? då sa hon; "du har så fina kindben och ögon och du är också lång" sen gick hon!! eh jag bara stod där ett tag och det ända jag kunde tänka var; "vad och vem var det där??" (hatar när folk bara kommer så där! utan att fråga ursäkta eller nått och sen börja prata)

jag har inte heller någon aning om hur man blir modell heller !! någon som gör??

 

aja hehe annars har det varit OK idag, försov mig som vanligt :S inte jättebra men sånt händer, vet inte varför men kan inte sova på nätterna längre "skumt". Jag är väl extremt rastlös, var längesen man gjorde nått kul (det var några år sen sist).

 
 
admw

admw

21 oktober 2010 17:55

hej!
Va hemska människor det finns ;/ tårarna kom nästan!
Och kommentar till detta inlägg, så håller jag helt med! Jätte snyggt ansikte med fina konturer! (av de bilder jag sett här :))
Hadet!

http://admw.bloggplatsen.se

Belllzz

21 oktober 2010 20:28

aa alla e inga "änglar" precis :S..
haha tackar men jag vet bara inte hur jag ska göra så att man kan bli??

 
Budda

Budda

21 oktober 2010 21:20

Du är vacker!!! :) Googla efter modellagentur tex Stockholmsgruppen, Mikas... eller vad de heter nuförtiden. :)

http://www.budda.bloggplatsen.se

Belllzz

21 oktober 2010 21:22

aa ok tack :) får se om det går också :P

 
Ingen bild

julia

22 oktober 2010 17:49

Du borde bli modell! Jag har kollat på amerikas next top model och jag tycker att du är lika bra på bild som alla dem modellerna!
Jag hoppas att du blir modell för jag tycker att du platsar som en modell!
Lycka till :) :)

Belllzz

22 oktober 2010 18:12

aah!! :) tack jag har precis bestämt mig för att satsa på det också!! tackar :D

 
Ingen bild

julia

23 oktober 2010 09:19

Vad kul att du vill satsa på en modell-karriär!
Jag tror du kommer långt med det!

Belllzz

23 oktober 2010 10:10

aa man får hoppas :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Belllzz - 21 juli 2011 00:58

Nu är det nära!! i början av augusti då ska vi börja sälja valparna!!   Om 3 veckor är dom 9 veckor och då ska vi börja fråga runt lite mer innan vi lägger ut på nätet. Dom ska lämnas bort tidigast 9 augusti måste hinna försäkra, besikta, chippa,...

Av Belllzz - 18 juli 2011 22:19

Nu har jag äntligen fått reda på vart i Thailand vi ska till och det är… Bangkok!!!   Vi ska åka till Bangkok, Thailand!!  och vi ska mellanlanda i Peking, Kina kmr då vara där i 4tim och sen åka vidare till Bangkok men, på hemresan så ...

Av Belllzz - 15 juli 2011 19:03

Jag har blivit frågad att följa med till Thailand   (inte riktigt bjuden men…typ :P)   Min kompis frågade nyss om jag vill följa med och jag är lite osäker p.g.a. pengar, Gina, jobb, boende osv. Biljetten ska kosta 5132:- och dom ska k...

Av Belllzz - 13 juli 2011 18:05


Lilla "Lelle" (jag kallar henne det) fyller 1år idag!!      Min syrras unge "Lelle" är redan 1år och nu på lördag ska det vara en liten fest för henne men, syrran och hennes man hade inte riktigt tänk logiskt när dom skickade ut inbjudningar...

Av Belllzz - 13 juli 2011 18:00

Den allra sista Harry Potter filmen har sverigepremiär idag!!!   Shit jag kom ihåg när den första filmen kom ut, då var de tre i huvudrollerna skit små runt 10-11år. Idag ca 10-11 år senare har den sista 8:e filmen premiär.Måste se den!!!   K...

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards