Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Belllzz - 23 oktober 2010 15:52

Dagen har varit helt OK har städat, tvättat dörrarna, skurat golv m.m. för boenheten ska komma och mamma vill ha ett nytt kontrakt så att hon kan söka till en 5:a, vilket skulle vara bra vi bor du i en 4:a och det är 6pers + 2 hundar i lägenheten vilket gör att det är "ganska" trångt.


Aja jag håller på att söka jobb bl.a modell jobb också vilket går så där, på dom flesta hemsidorna måste man ha professionella foton eller måste man betala nån för att göra det vilket jag inte kan för jag har inga pengar alls.. inte mamma heller *suck* men men kämpar på ändå och har åtminstonde hittat en bra sida iaf som är för nybörjare :) (www.newtalent.se) hoppas den kommer hjälpa en lite och jag har kontaktat stockholmgruppen (www.stockholmsgruppen.se) o cosmodels  (www.cosmodels.se) men vet inte hur det kommer gå där än, men jag håller tummarna :)

Tidigare månad - Senare månad

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Gästbloggen

RSS


Skapa flashcards