Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Belllzz - 26 oktober 2010 02:50

Han som slog mig (har nämnt han i tidigare inlägg som säkert några vet) var full.. ofta!! och jag ville inte hela tiden ha sex med honom men, då vart han ännu värre (än vad han brukade) men ifall det var våldtäkt, är jag lite osäker på.

För jag sa aldrig ett rikigt Nej! mera ett "lägg av, vill inte nu, är inte på humör", vart helt galen när han inte fick som han ville. Mådde skit efteråt och detta hände ganska ofta. (ibland vart det ganska våldsamt oxå :S)

Hmm?!.. har aldrig tänkt på det förut, började nu 3½ år senare 

heh.. seg!! eller hur ???

Av Belllzz - 26 oktober 2010 02:45

Jag har inte kunnat sova på flera nätter :s har tänkt för mkt på hur det var förr, vad som har hänt m.m shit vet inte ens hur jag ska förklara, aja;

 

Förut var jag mera tjejig hade smink, tajta kläder och festade!! sen vid 15år slutade jag bry mig helt och hållet o vart mer som en kille istället. Började ha flera storlekar förstora kläder och slutade sminka mig (jag kunde ha förstora kläder förr också men nu är det extremt!!). Kan inte ha tajta kläder längre :s jag vill! men kan inte, där kommer "spärren" igen (hatar den:@).

Jag var så mkt socialare då! nu är jag hemma HELA TIDEN, litar nästan inte på nån nu för tiden, kan nästan inte skaffa nya vänner hade jättelätt förut, när jag väl har skaffat några så säger jag att "jag är upptagen" och kan inte träffa dom. Fattar egentligen inte hur dom orkar?! jag har förlorat en massa p.g.a av allt det där som hände när jag var 13-14 år. Jag saknar men de vill inte lyssna längre och det accepterar jag för det var jag som gjorde bort mig (oftast), men dom som har tålamod säger att jag är snäll och omtänksam och att dom är vana men, man hör att dom blir besvikna när jag säger att jag inte kan komma till dom för att jag måste göra "det där" eller "det där". Omtänksam och snäll.... hah!!!

((Lögnare)) det är det jag är!!! Jag ljuger ju hela tiden för familjen, vänner, lärarna för släkten också... fan!!  Jag kan inte sluta heller, det blir så automatiskt ...

Tidigare månad - Senare månad

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards