Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg under oktober 2010

Av Belllzz - 23 oktober 2010 15:52

Dagen har varit helt OK har städat, tvättat dörrarna, skurat golv m.m. för boenheten ska komma och mamma vill ha ett nytt kontrakt så att hon kan söka till en 5:a, vilket skulle vara bra vi bor du i en 4:a och det är 6pers + 2 hundar i lägenheten vilket gör att det är "ganska" trångt.


Aja jag håller på att söka jobb bl.a modell jobb också vilket går så där, på dom flesta hemsidorna måste man ha professionella foton eller måste man betala nån för att göra det vilket jag inte kan för jag har inga pengar alls.. inte mamma heller *suck* men men kämpar på ändå och har åtminstonde hittat en bra sida iaf som är för nybörjare :) (www.newtalent.se) hoppas den kommer hjälpa en lite och jag har kontaktat stockholmgruppen (www.stockholmsgruppen.se) o cosmodels  (www.cosmodels.se) men vet inte hur det kommer gå där än, men jag håller tummarna :)

Av Belllzz - 22 oktober 2010 18:15

Jag har varit väldigt osäker men nu är det mellan 2 val om vad jag vill bli i framtiden; bartender eller modell. men jag vill nog modell lite mer än bartender eller så kan man ha båda hmm.. eller bartender som extra jobb kanske?? aja men modell kommer jag att ha som nr.1

Har nog alltid velat vara det men aldrig riktigt tagit chansen, jag har ju fått en massa chanser men då var jag så osäker och missnöjd med hur jag såg ut (är det än idag men inte lika mkt). men nu ska jag ändå pröva! har fått en massa bra råd och positiva kommentarer (tack allihopa ;D) så vrf inte!! (var länge sen man gjorde nått för sig själv, har för det mesta försökt göra andra nöjda de senaste åren :S). det är nog dags nu! eller?!

  hehe "crazy eyes" blixt också :P

  

   precis duschat ..

 man börjar tänka lite på tvillingar hehe :P blixt här också..

  

 och på denna bild blixt (ovan)

     shiit man ser skit sur ut på de 3sista bilderna hehe :P aja kan också beror på skuggan vid kindbenen! då får man lite "hårdare uttryck"..

 

Jag har inget smink på några av bilderna som jag har på denna blogg (förutom en bild som ligger på presentationen, den första bilden på "mig" då hade jag precis varit på syrrans bröllop... haha sminkar mig nästan aldrig bara när det händer nått VÄLDIGT speciellt!!!)

Jag har fixat dom lite men endast beskärt (inget annat) annars är det "all naturell" :P "förutom på de 2 bilderna överst, var tvungen att göra dom smått mörkare! vart lite för ljust först ;)"

(vilket man kanske ser?)

Av Belllzz - 22 oktober 2010 16:45

Jag har aldrig riktigt passat att gå i skola (tycker jag) för, sedan den allra första skoldagen har jag velat sluta och gå hem t.o.m när vi skulle gå dit bara för att se hur det såg ut och möta lärare m.m så det ända jag ville varenda sekund var att... gå hem. Jag sa aldrig nått (var väldigt tystlåten av mig, hehe är det än idag) så jag gick i skolan för dom ville det och jag hade inte så mkt o säga till om, va ju bara 6 år :P Jag blev aldrig mobbad, utstött eller någonting sånt (ok! jag hade min lilla "bitch attityd i skolan" när det var kaos med allt i mitt liv just då, vilket jag har lärt mig koserkvenserna av!!) men det enda jag ville hela tiden.. var att gå hem eller ut bara! ville hela tiden därifrån. Kollade på klockan hela tiden och räknade hur lång tid det var kvar tills vi slutade!! (varenda dag till 9:an, gör det nu också i gymnasiet).

Sen skulle man välja gymnasium också, vilket jag inte ville men mina föräldrar ville "så gärna" för dom var halvdåliga på att gå själv i skolan :S. dom vill att vi andra ska gå och ta studenten (så klart! jag fattar ju det! men jag vill verkligen inte!! :s) jag vill jobba få erfarenheter ok man får det i skolan men ändå, vill bara jobba och resa (har aldrig rest utomlands hela mitt liv).

  

  

Ganska stor skola, det gick mellan 800-1000 elever på den skolan. Det fanns olika arbetslag som var indelade i färger det fanns; gul, grön, rosa, röd, blå, lila (special klass gick där), fanns orange men tog bort den (vet inte varför). Man gick från F-klassen (lekis) till 9:an i varje arbetslag (jag gick på den skolan i 10år, från år 99-10) och jag gick i rosa vilket låg i mitten av skolan där var det mest stök också  för alla gick förbi där (rättså jobbigt men man fick då träffa alla). 

 

Av Belllzz - 22 oktober 2010 12:32

Jag gillar inte kyla så mkt och inte snö heller men på ett sett känns det mysigt. Det första som hände när man vaknade var att alla började skrika om att det hade kommit snö (den första i Tumba), tänkte då det är nog litegrann på gatan och något på grenarna.. inte precis. Var fullt överöverallt vart ganska förvånad trodde inte att det skulle bli så mkt på en gång!! men sen efter några timmar gick jag ut min ginii (gina)<3, då hade det börjat smällta så då var det inte lika mkt men då var det mera ((slask)) istället ännu värre !!

Skulle jag nog ha räknat med det.. haha aja här kommer lite bilder;  slask slask gini       

Av Belllzz - 21 oktober 2010 13:18

Bara för att mentorn började prata om mat så kom ångesten tillbaka på direkten, hatar det :@
Att hon inte kan låta mig vara och nu måste man börja igen gå till kuratorn!! aahhh !! orkar inte jag har viktigare saker att göra än att bara sitta där o prata om ingenting (
vi pratade verkligen om inget!!) aja nu måste man göra det igen och man har också tappat aptiten helt igen såklart! och jag har inte ätit nått idag och igår åt man en macka o drack ett glas vatten.. inget mer :S men man är ju van, kan väl man säga :/ 

Av Belllzz - 21 oktober 2010 12:43

Mentorn kom och började tjata om mat (som vanligt) hela tiden med mig men det är inte det jag tänkte skriva om, utan att nu kom det en främling (första gången en totalt främling) när jag var i gallerian och sa att jag borde bli modell. Vart helt förvånad och frågade varför? då sa hon; "du har så fina kindben och ögon och du är också lång" sen gick hon!! eh jag bara stod där ett tag och det ända jag kunde tänka var; "vad och vem var det där??" (hatar när folk bara kommer så där! utan att fråga ursäkta eller nått och sen börja prata)

jag har inte heller någon aning om hur man blir modell heller !! någon som gör??

 

aja hehe annars har det varit OK idag, försov mig som vanligt :S inte jättebra men sånt händer, vet inte varför men kan inte sova på nätterna längre "skumt". Jag är väl extremt rastlös, var längesen man gjorde nått kul (det var några år sen sist).

Av Belllzz - 21 oktober 2010 09:38

Så här var det inte när jag var 13½ år men, när jag var 14½ år så hade mkt hänt;

  • Har skadat näsan (tror jag? eftersom man har fått en stor knöl på den).
  • Knäna knakar (det gjorde dom inte förut).
  • Kan inte stå upp för länge får extremt ont i ryggen och måste då ligga ner ett par timmar.
  • Höften låser sig (ungefär)
  • Kan inte ligga på magen, får för ont i revbenen och kan inte andas (låg på mage hela tiden och sov m.m förr)
  • Käken låser sig (var på läkarbesök om det! dom sa att det var ett medfött problem med då ska det inte vara så allvarligt, så jag har troligen ramlat och slagit mig eller nått; heh... jo det kan man väl säga jag fick ju ta några smällar i ansiktet ibland :S )
  • En nerv i pannan har slutat fungera så jag kan inte röra det högra ögat som jag brukade (ungefär, svårt o förklara)

Man kan ju inte undvika att känna sig som en gammal kärring, eller hur? och jag har inte ens fyllt 18 år än!!   (men snart) :)

Av Belllzz - 19 oktober 2010 15:51


hahah!! fan va skön video... lite seg i början men, kolla hela så fattar man hahaha :D


Comhem OMG katt... hahaha!!

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards