Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Belllzz - 4 november 2010 22:27

Imorrn ska jag till stan och handla lite till kanske ett par tröjor tror jag får se och kanske nått annat :) 

Dagen har övrigt varit sådär ganska tråkigt faktist men vad gör man man har inte kul varje dag :/ aja jag har börjat tänka mkt på fester, vänner och socialalitet som jag var förr! jag har bättrat mig lite nu med klädstilen och sånt, men ändå fan asså att det aldrig går över :@ 

Jag är tyst hela tiden, är som en kille (ungefär, svårt att förklara)  jag försöker tänka på nått annat men det gamla kmr ändå ikapp en (på nått sätt?). Jag är alltid på min vakt var jag än är, vad jag än gör, så är jag hela tiden tyst och observerar omgivningen ex. om jag är i stan (vi säger eh.. plattan) kan jag kolla vilka som är där på bara några sek :s.. innan jag verkligen visar mig!! för jag måste veta vilka som är där innan någon annan ser mig, ingen märker det men jag kollar på några sek sen vet jag exakt vilka som är där. Ett annat ex. en killkompis såg mig på perongen hem från skolan (hehe tydligen så skulle han skrämma mig) jag hade redan sett han långt innan men låtsades som ingenting för jag fattade exakt vad han skulle göra! heh och han vart förvånad vrf jag inte vart rädd.. :-o  

sjuukt!!.. man kanske har fått eller har fotografiskt minne för jag kan komma ihåg det konstigaste sakerna som jag inte ens typ har hört kanske nån gång när man var liten så vet jag exakt allt om det :s

Av Belllzz - 4 november 2010 17:31

Jag färgade till mörkbrunt (igår) och det vart skit bra det ser ut som svart men man kan se lite bruna nyanser också ;D kolla in!!

     

  

Jag vet det är kass kvalite på bilderna men, ändå! det funkar ;)

Av Belllzz - 4 november 2010 12:00

Jag gillar verkligen inte svenska låtar tycker dom är extremt dåliga, vissa () är ok men det flesta är skit. Sen lyssnade min syrra på en låt som jag hörde, frågade vad låten hette och jag trodde aldrig att jag verkligen skulle gilla en svensk låt! så detta är min absoluta svenska favorit!! Om man lyssnar på texten (det är det som gör hela låten) så är det sant, när man blir/är kär blir man som blind och man gör vad som helst, men förr eller senare måste man ju vakna upp (hehe har också skrivit om detta tidigare) aja lyssna på ((HELA TEXTEN viktigt!!))


Daniel adams ray; Gubben i lådan


Här är några grymma låtar också ;D lyssna!!!

Johnossi; Dead end

Johnossi; There's a lot of thing to do before you die

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards