Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Belllzz - 9 november 2010 23:57

Kolla in denna rap attack + sant om man verkligen tänker efter!! viktigt viktigt!!

Av Belllzz - 9 november 2010 23:54

Kolla in denna blogg och kommentera http://blogg.veckorevyn.com/bell/ NUU!! (min 2:a blogg)

Av Belllzz - 9 november 2010 09:27

Jag bryr mig inte längre jag gjorde det förut men nu är det mera som "det som händer... händer". Skolan; jag var alltid uppe en timme innan jag skulle gå, nu är jag borta halva dagen och läxorna; Jag gjorde dom förut (var skit noga med läxorna förr) nu gör dom sällan eller inte alls, de flesta blir veckor försenade  


Jag vill bara hoppa av gymnasiet. Där är också en hemlighet; om jag får ett jobb som täcker utgifter och alla räkningar m.m så hoppar jag av!! jag är snart 18år då kan inte föräldrarna bestämma över en !! ganska skönt!!   


Jag vet man får inget CSN om man inte går i skolan eller pluggar men om jag har jobb så behöver inte jag bry mig okm det... men som jag sa; måste ha ett jobb först!!!

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Gästbloggen

RSS


Skapa flashcards