Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Belllzz - 10 november 2010 17:24

Hon fick sparken!! fan också, hur ska det nu bli med djuren och vi kan inte heller flytta till en 5:a om hon inte får några pengar och vi bor i en 4:a (jag snart 18år, mamma 39år, äldre brorsan snart 19år, de yngre bröderna snart 13 och 12år + 2 hundar som behöver mat och medecin!!!) hur i helvete ska det gå nu??!!

 

Jag och min brorsa söker jobb som dårar men får inget aahh!! vi söker på stora och små ställen! vissa jobb är lönen bara 50/tim och ibland kan det vara 70/tim eller 100/tim.. och man får inget!!? vi är envisa men det måste lönar sig nån gång, annars känns det väldigt meningslöst att ens försöka!! att det ska vara svårt trodde jag inte eftersom alla klagar på "brist på personal"..  

Av Belllzz - 10 november 2010 09:28

Idag ska mamma på möte och prata med cheferna på hennes jobb jag har skrivit tidigare att hon kanske skulle får sparken och idag är mötet!!! Hoppas hon får behålla jobbet, annars vet inte riktigt hur det kommer att bli?? jag kommer ihåg hur det var förr (ett helvete) och jag vill inte det igen!!! och våra hundar står på spel dessutom.. jag måste verkligen hitta ett jobb :-o

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards