Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Belllzz - 13 november 2010 21:51

Vilken av versionerna (metric all yours) tycker ni är bäst? kan inte bestämma mig men, jag tycker nog orginalet !!

kommentera och säg vad ni tycker??


Metric: all yours. (orginalet)

Metric: all your (denna är med i filmen "i slutet")

Kommentera! vilken version ni tycker är bäst!!



Jag gillar den hära låten som också är med i filmen.. (ungefär i mitten av filmen)

Sia: my love

Av Belllzz - 13 november 2010 20:00

Tiger:

Skrev just en kommentar om Tigrar! vilket är mitt favorit djur synd bara att dom börjar bli utrotade av allt jagande som många gör p.g.a av pengar hatar det

Här kommer lite bilder på underbara tigrar <3  (älskar både vita och gula tigrar men vita något mer ;) )

        

Riktigt söta tigerungar (på ALLA bilderna! nedan)

   


 

Den vita är mer majestätisk på nått sett (om man kollar på bilderna och gämnför) men den gula ser ändå större ut och kraftigare ut + den sista bilden är så jävla häftig!! riktigt kraftfull bild (den är säkert photoshoppad men ändå... AWSESOME!!!) 

 

Varg:

  

Tycker vargar är så fina djur och det som gör att jag fastnar är deras ögon så häftiga ögon riktigt lysgula ögon !! niiiice :P!! 

 

   

Jag gillar mera den vita vargen den är också mer majestätisk men, om man ska kolla på ögonfärgen och gämnföra så vinner den svarta lätt!! det ser mkt häftigare ut med gul ögonfärg på svarta än vita vargar!! :) tycker jag ;)

Av Belllzz - 13 november 2010 17:11

 

Äntligen ska jag ska jag få börja övningsköra, skulle egentligen ha gjort det när jag fyllde 16år men ingen kunde:s då skulle jag istället ha börjat när jag fyllde 17år och då kunde ingen heller ”det vart ändrade planer” jo jag har hört det förr!! men, nu så ska jag börja. Jag har tjatat som en ”envis åsna” på att det är dags nu och äntligen så har vi skickat in ansökan om körkorttillstånd ( :) ) ska bara få bekräftelse tillbaka sen ska jag ut och träna :D   ÄNTLIGEN:D

 Undrar bara om man kommer kunna fatta om vad alla dessa skyltar betyder :S

 Jag skulle ju har gjort då, vilket aldrig blev av :@

 Eller kanske blir dom nojiga och inte vågar?? hehe

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards