Belllzz (This is me & more...)

Direktlänk till inlägg 18 november 2010

Ångest :S

Av Belllzz - 18 november 2010 15:01

Ångest hela tiden, vad jag än gör så har jag det. Jag söker jobb får inget, om jag är i skolan så har jag en enorm ångest (är en av anledningarna som jag hoppar av), när jag vill nått men det blir aldrig rätt ex. foto till modellagenturer så blir det aldrig rätt (har inte skickat in nya foton ÄN fan.. att man ska vara så jävla petig med allt) och jag får en ENORM ångest när allt detta händer!.. om inte mer   (ingen märker nått heller, har blivit bra på dölja efter så lång tid)

"Jag bara ler,är trevlig och tyst" då tror ingen att det är nått problem. Jag vet jag är inte den enda i världen heller som känner/ har det så här men ändå man känner sig stressad, pressad, inget duger, man själv duger inte och inget blir som man vill o allt går åt helvete men, jag är bara tyst o säger inte ett skit!! (hatar det. Det verkar som om inget funkar och man känner sig inte jätte positiv just nu, jag har försökt vara det på bloggen och allmänt också men, det har nästan gått lite till överdrift känns det som på nått sätt :S Jag är inte riktigt mig själv eller så börjar jag bli så som jag egentligen är bara att jag har döljt så länge!! Hmm.. måste tänka lite på det här...


Annars så har dagen varit OK! jag har försökt få tag på min mentor om skolan men, hon ringer aldrig tillbaka så vi får se hur det blir med det. Har köpt en almanacka idag, jag behövde verkligen en så man kan skriva in planer, möten m.m jag köpte den på Lidl en svart mellan stor kostade 49:-!! billigt och den är hållbar också, det fanns i plast (en sån där man kan byta frambilden) men dom går sönder så himla lätt så jag valde en svart istället. Jag vet svart är tråkigt men den är hållbar och det är det viktigaste för mig; Kvaliten. Det är spalter också där man kan skriva i och inte smårutor då får man inte plats nått i (brukar få minialmanackor i skolan, ganska onödiga när man bara har smårutor att skriva i tycker jag!!) så jag är väldigt nöjd med den 


Väldig dålig bild men detta är framsidan och längs ned i högra hörnet står det "2011" med silver text.

    



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Belllzz - 21 juli 2011 00:58

Nu är det nära!! i början av augusti då ska vi börja sälja valparna!!   Om 3 veckor är dom 9 veckor och då ska vi börja fråga runt lite mer innan vi lägger ut på nätet. Dom ska lämnas bort tidigast 9 augusti måste hinna försäkra, besikta, chippa,...

Av Belllzz - 18 juli 2011 22:19

Nu har jag äntligen fått reda på vart i Thailand vi ska till och det är… Bangkok!!!   Vi ska åka till Bangkok, Thailand!!  och vi ska mellanlanda i Peking, Kina kmr då vara där i 4tim och sen åka vidare till Bangkok men, på hemresan så ...

Av Belllzz - 15 juli 2011 19:03

Jag har blivit frågad att följa med till Thailand   (inte riktigt bjuden men…typ :P)   Min kompis frågade nyss om jag vill följa med och jag är lite osäker p.g.a. pengar, Gina, jobb, boende osv. Biljetten ska kosta 5132:- och dom ska k...

Av Belllzz - 13 juli 2011 18:05


Lilla "Lelle" (jag kallar henne det) fyller 1år idag!!      Min syrras unge "Lelle" är redan 1år och nu på lördag ska det vara en liten fest för henne men, syrran och hennes man hade inte riktigt tänk logiskt när dom skickade ut inbjudningar...

Av Belllzz - 13 juli 2011 18:00

Den allra sista Harry Potter filmen har sverigepremiär idag!!!   Shit jag kom ihåg när den första filmen kom ut, då var de tre i huvudrollerna skit små runt 10-11år. Idag ca 10-11 år senare har den sista 8:e filmen premiär.Måste se den!!!   K...

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards