Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Belllzz - 19 november 2010 16:21

Vi har fixat möte om skolan att jag ska hoppa av (finally!!) sen gick jag, brorsan och mamma ner till Willy's och handlade lite inför helgen;

 Fick denna av lillebrorsan när man kom hem (niice:D)


 Använder denna lotion för kroppen, är skit bra


 Jag är beroende av tuggummi, när jag har pengar så köper jag alltid ett paket om jag inte har nått och "Stimorol original" är min favorit!!


Var tvungen att ta lite foton på min usla telefon (ska köpa en ny förresten) och min kalender :P;

 Hehe man  ser katten också :P

 Lite bättre bild än de förra.. eller hur!!?


Ska snart baka pizza det blir nog taco och kalkon pizza den här gången (kalkon pizzan vart en succe sist vi bakade)

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Gästbloggen

RSS


Skapa flashcards