Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Belllzz - 23 november 2010 20:47

Mötet med skolan gick bra! jag har slutat skolan till 95% kan man säga, jag ska plugga upp några ämnen som jag är nästan klar med... sen när jag har pluggat upp de ämnena då slutar jag gymnasiet till 100%. De ämnena som är kvar är;

  • Arbetsmiljö & säkerhet (ska bara kolla på en uppgift som jag redan har skickat in för länge sen, sen så är det ämnet klart)
  • Idrott & hälsa (har gjort allt praktiska är endast det teoretiska kvar)
  • Historia A (ska fråga om jag får plugga vidare på det hära ämnet för detta är en 50p kurs alltså 1 termin så den slutar nu tills julen. Då tänkte jag passa på att ta den också, för jag gillar och är väldigt bra på historia!! så det hoppas jag att jag får göra + bra att ha när man ska söka jobb m.m. också)

Jag skulle vilja gå Engelska B för jag är väldigt bra på det ämnet men, det är en 100p kurs och jag vill bara gå till julen (jag ville ju sluta nu men, jag gick med på att jag går på distans och pluggar upp de ämnena till julen och sen slutar jag + jag får behålla datorn till julen, så mindre bloggande kommer det nog inte bli trots allt :D)

Av Belllzz - 23 november 2010 12:26

Idag ska jag hoppa av gymnasiet och min syrra<3 är en riktigt "pain in the ass" just nu men det är p.g.a att hon är orolig som jag har nämt tidigare. Hon är orolig att jag inte kommer inte få ett jobb m.m och att jag inte fattar någonting  om vad som kommer att hända om jag hoppar av men, jag vet mer än vad hon tror. Aja nu ska jag dra snart (15.00 är mötet) och jag tror inte att jag kommer få behålla min skolator men, då skulle jag få en ny i jul  :P har jag precis fått veta :D niiice ;)

Av Belllzz - 23 november 2010 00:57

Imorrn är det möte med skolan om att jag ska hoppa av gymnasiet och då måste jag troligen lämna datorn (har ingen egen data... än!!) kommer få en data i jul eller kanske tidigare (äntligen) iaf så kommer jag inte blogga lika mkt som jag gör just nu! men snart så när den nya kommer ;) aja det är den hära datorn som jag ska få/köpa!!


 Min skoldator Datorn som jag kanske kmr att köpa


Min skoldator har jag haft sen 1:a året och det är en normal stor grå/svart laptop  (ej mini) 150GB .

Datorn som jag funderar på att köpa är en vit mini PC som kostar 2490:- med 150GB det finns också i 260GB för 2790:- Kmr nog köpa den för 2790:- bättre med mer minne och värt priset, om man gämnför skillnaden!!

Av någon anledning så tvekar jag när det gäller den vita datorn :S vet inte riktigt vrf.. kanske för att jag är så van vid min gamla skoldata eller att den andra är en mini data och jag gillar den "originala" storleken bäst men, dom är mkt dyrare annars skulle jag köpt en lika stor som jag har nu istället för en mini PC.

Det positiva med en mini datorn är att den är lätt att ta med sig och väger lite = mindre krångligt på ex. tåg eller buss m.m. och jag gillar den vita färgen också :P

Jag tveckar iaf av någon anledning, om man tänker efter så är den "nya" ändå bättre än min nuvarnde datorn :/

aja vi får se vad som händer!! ;)

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Gästbloggen

RSS


Skapa flashcards