Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 27 november 2010

Av Belllzz - 27 november 2010 16:26

Jag var idag o jobbade som statist för svenska hjältar och det var ett helvete; man frös, jag var skit hungrig (åt aldrig frukost, hann inte :S)  och det tog 1.5tim innan man började så man stog där och gjorde ingenting i 1.5tim :@ MEN det var värt det för man fick träffa de som var nominerade (typ bara jag fick chansen, för att jag skulle på toa som var i stugan där dom satt och väntade :P)

Då satt jag där och sen frågade jag lite om vad dom var nominerade för och då började alla prata samtidigt så jag vet faktist inte varför dom blev nominerdade, kunde inte höra nått :P


Aja sen fick jag träffa programmledaren Mark Levengood oxkså, han kom fram till mig och började prata (från ingenstans)

Frågade hur det var, om jag tyckte det var kul, om jag hade gjort nått sånt här förut m.m jag sa att allt var bra förutom att det var extremt kallt, ja det är helt ok och nej aldrig, första gången men jag försöker skaffa så mkt erfarenheter som jag kan, inom allt möjligt!! "det är väldigt bra att pröva sig fram och se vad man verkligen vill göra  i framtiden" sa Mark tillbaka och sen började han prata om hur det är inom branschen m.m

Han är en väldigt trevlig, smart, rolig och positiv kille! som hela tiden ler!!

Juste han är väldigt lång också, säkert ca 2 meter lång!! om inte mer   (jag visste att han var lång, men inte lång!!)


 Mark levangood

 Mark och Jonas Gardell ett riktigt fint och sött par!!!

Av Belllzz - 27 november 2010 00:25

Jag ska göra ett statist jobb imorgon för Svenska hjältar (09.00-14.30) och jag får ta med vem jag vill, kille som tjej (15-25år, man får säkert var lite yngre och lite äldre också), man måste inte vara erfaren och det kan vara flera än en person också!! men, ingen vill komma??!! bara för att det är så tidigt, det är kallt eller orkar inte åka ända dit m.m. Det är inte ofta nått sånt här händer! såna bortförklaringar är bara riktigt dåliga ursäkter; jag vet att det är svinkallt, skit tidigt, på en lördag...  OCH!!!! om någon frågade mig skulle jag lätt följa med, utan tvekan!!


Jag tycker själv att det är jobbigt att gå upp tidigt!! speciellt på helger men, om det gäller en sån här sak... då gör jag det!!

Man får ingen betalning men, biljetetter till galan den 13 december helt gratis p.g.a av jobbet :-o och där på galan kommer det en massa olika personer, kändisar, dom som är nominerade, statister m.m.   Awesome  

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards