Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg under november 2010

Av Belllzz - 26 november 2010 09:32

Jag är skit glad och ser verkligen fram emot imorgon :D men, en sak hände imorse som är typiskt att man får just när det ska hända nått!! (speciellt för tjejer) hehe, alla vet säkert redan nu :P. Jag fick mens imorse och idag ska jag vara borta o handla i timmar! sen imorgon ska jag vara borta hela dagen! hoppas man får en toapaus någon gång i såna fall... för det kmr jag behöva ett par gånger, jag kmr vara borta från 09.00-14.00 sen ska ju jag åka hemifrån runt 08.00 då blir det att jag är borta i ca. 6tim hmm.. :S aja jag löser det nog ;) får hoppas!!

Av Belllzz - 26 november 2010 00:27

Imorgon ska jag och typ hela familjen åka och köpa vinterkläder. Jag ska köpa vinterskor (stövlar), jacka, halsduk, vantar, mössa (har nämnt och visat kläder i tidigare inlägg om detta) och de andra ska också köpa kläder men då är det ungefär bara en sak! det är bara jag som inte har nått :P smidigt eller hur!! nu när det är en massa snö ute också... hehe! aja bättre sent än aldrig!!

Juste jag måste ha lite kläder tills på lördagen (skulle ha nedtonade vinterkläder) för det är då som jag ska vara statist :D :D ser fram emot det så jävla mkt!!!! :D


Jag vill ha på ett ungefär såna hära vinterstövlar;

1. 2.

3. 4. 

5. 


Finns på http://www.choosestore.se (nr. 1-4) och www.ellos.se (nr. 5).

Sko nr. 1 kostar 599:-, nr. 2 799:-, nr. 3 1199:-, nr. 4 599:-, nr. 5 499:-

Vilken gillar ni bäst?? (min favorit är nog nr. 2 och 4)


Jag vill helst ha ett par vinterstövlar, som är varma med en bra kvalite.

Dom ska vara i skinn och inte mocka!! (OK, kanske mocka! men troligen kmr det inte bli så :p) det ska vara en liten klack, inte för hög och inte helt platt heller, skaftet ska helst vara högt, det ska vara något/några detaljer så att dom inte blir för tråkiga + dom måste inte vara i svart, kan vara i en annan färg också!!


Ett tips!! köp helst i skinn istället för mocka, då håller skorna lite längre + snyggare enligt mig ;)

Av Belllzz - 25 november 2010 23:28

Jag har fått jobb som statist på programmet till Svenska hjältar!!    På lördag ska jag vara där från 09.00-14.00 och jag ska ha mörka/nedtonade kläder, jag ska vara en tjej som går i folkmassa. Man får ingen betalning utan biljetter till galan (jag har faktiskt tänkt tidigare, för några månader sen att jag skulle köpa biljettter till galan :P) Det här är inget jätte jobb men en början... så grymt!! har aldrig gjort nått sånt här förut!! ;) (OK! jag har gjort lite liknande förr men, detta är större än det!!)

  

Av Belllzz - 24 november 2010 19:25

Äntligen lite framgång :D jag har hittat en hemsida för dom som är intresserade inom media branschen på: http://www.statist.se/  Där kan man ansöka om casting för att bli modell, statist, vara i publik, skådespelare m.m. vilket är grymt bra!! äntligen ;)

Iaf så har jag ansökt runt en massa och man får hoppas att jag får nått!!

Mitt visitkort på Statist: http://www.statist.se/cv?12c7e02ac9a 

Av Belllzz - 24 november 2010 01:09

Gina (min hund) och Bamse (storebrorsans hund) har gått en hundkurs nu 1 gång i veckan 4ggr (det har blivit 4ggr på 1 månad totalt) och idag var avslutningsprovet, dom skulle testas hur dom klarade olika moment och Bamse brorsans hund klarade allt exemplariskt vilket är perfekt så det är skit bra :D och Gina hon klarade det väldigt bra, hade några svårigheter men klarade det bättre än de flesta ;D så det är ju grymt bra!!!     

Ärligt talat så trodde inte jag att Gina skulle klara provet, för hon hade varit helt upp o ner hela dagen och när vi kom dit vart hon ännu värre. Ville inte lyssna, var konsentrerad på nått helt annat än vad hon skulle m.m. trots det var hon var en av dom bästa på provet ;P men bamse var den bästa av alla på kursen/provet sa dom och det var typ ungefär 10-12 pers där och vissa hade 2hundar med sig så det var ungefär 12-16 hundar!!!!

Man kan ju inte undvika att vara så jävla stolt över hundarna!!! Vi alla i familjen trodde att Bamse och Gina skulle vara en av de värsta och trotsiga där, speciellt Bamse trodde alla men, han var en av de bästa och Gina också men Bamse var lite bättre!! :P

 Bamse; här står han och kollar ner på gården från balkongen (när han står så där på 2ben, är han nästan lika lång som mig! det skiljer några cm och jag är 172cm lång!!!!)


 En närbild haha... man ser lillebrorsan lite :P


  Gina; visst hon är liten, söt och kan vara så extremt charmig men, ibland kan hon vara en riktig "djävul"!!


 Juste hon älskar att sova under täcket :P

 

Av Belllzz - 24 november 2010 00:57

 Sweet november är en väldigt bra film och jag älskar låten "only time" av Enya skit bra!! Rekommenderar alla att se filmen!!


Enya: Only time

Av Belllzz - 23 november 2010 20:47

Mötet med skolan gick bra! jag har slutat skolan till 95% kan man säga, jag ska plugga upp några ämnen som jag är nästan klar med... sen när jag har pluggat upp de ämnena då slutar jag gymnasiet till 100%. De ämnena som är kvar är;

  • Arbetsmiljö & säkerhet (ska bara kolla på en uppgift som jag redan har skickat in för länge sen, sen så är det ämnet klart)
  • Idrott & hälsa (har gjort allt praktiska är endast det teoretiska kvar)
  • Historia A (ska fråga om jag får plugga vidare på det hära ämnet för detta är en 50p kurs alltså 1 termin så den slutar nu tills julen. Då tänkte jag passa på att ta den också, för jag gillar och är väldigt bra på historia!! så det hoppas jag att jag får göra + bra att ha när man ska söka jobb m.m. också)

Jag skulle vilja gå Engelska B för jag är väldigt bra på det ämnet men, det är en 100p kurs och jag vill bara gå till julen (jag ville ju sluta nu men, jag gick med på att jag går på distans och pluggar upp de ämnena till julen och sen slutar jag + jag får behålla datorn till julen, så mindre bloggande kommer det nog inte bli trots allt :D)

Av Belllzz - 23 november 2010 12:26

Idag ska jag hoppa av gymnasiet och min syrra<3 är en riktigt "pain in the ass" just nu men det är p.g.a att hon är orolig som jag har nämt tidigare. Hon är orolig att jag inte kommer inte få ett jobb m.m och att jag inte fattar någonting  om vad som kommer att hända om jag hoppar av men, jag vet mer än vad hon tror. Aja nu ska jag dra snart (15.00 är mötet) och jag tror inte att jag kommer få behålla min skolator men, då skulle jag få en ny i jul  :P har jag precis fått veta :D niiice ;)

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Gästbloggen

RSS


Skapa flashcards