Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg under november 2010

Av Belllzz - 18 november 2010 15:01

Ångest hela tiden, vad jag än gör så har jag det. Jag söker jobb får inget, om jag är i skolan så har jag en enorm ångest (är en av anledningarna som jag hoppar av), när jag vill nått men det blir aldrig rätt ex. foto till modellagenturer så blir det aldrig rätt (har inte skickat in nya foton ÄN fan.. att man ska vara så jävla petig med allt) och jag får en ENORM ångest när allt detta händer!.. om inte mer   (ingen märker nått heller, har blivit bra på dölja efter så lång tid)

"Jag bara ler,är trevlig och tyst" då tror ingen att det är nått problem. Jag vet jag är inte den enda i världen heller som känner/ har det så här men ändå man känner sig stressad, pressad, inget duger, man själv duger inte och inget blir som man vill o allt går åt helvete men, jag är bara tyst o säger inte ett skit!! (hatar det. Det verkar som om inget funkar och man känner sig inte jätte positiv just nu, jag har försökt vara det på bloggen och allmänt också men, det har nästan gått lite till överdrift känns det som på nått sätt :S Jag är inte riktigt mig själv eller så börjar jag bli så som jag egentligen är bara att jag har döljt så länge!! Hmm.. måste tänka lite på det här...


Annars så har dagen varit OK! jag har försökt få tag på min mentor om skolan men, hon ringer aldrig tillbaka så vi får se hur det blir med det. Har köpt en almanacka idag, jag behövde verkligen en så man kan skriva in planer, möten m.m jag köpte den på Lidl en svart mellan stor kostade 49:-!! billigt och den är hållbar också, det fanns i plast (en sån där man kan byta frambilden) men dom går sönder så himla lätt så jag valde en svart istället. Jag vet svart är tråkigt men den är hållbar och det är det viktigaste för mig; Kvaliten. Det är spalter också där man kan skriva i och inte smårutor då får man inte plats nått i (brukar få minialmanackor i skolan, ganska onödiga när man bara har smårutor att skriva i tycker jag!!) så jag är väldigt nöjd med den 


Väldig dålig bild men detta är framsidan och längs ned i högra hörnet står det "2011" med silver text.

    



Av Belllzz - 18 november 2010 09:39

T-pain ft Pitbull: Hey baby

Av Belllzz - 18 november 2010 08:18

"Ska du hoppa av skolan   du som är så duktig" brukar alla säga eller kommer alla säga, för jag har bestämt mig för att hoppa av gymnasiet!!! jag går i HR jag har valt hotell som min inriktning och detta mitt 2:a år så jag har gått 1.5år i skolan sammanlagt. Jag var nära att hoppa av efter 1:a året men dom fick mig att försöka igen och nu 1 år senare så nu är det nog för min del och andra har börjat se det också (ÄNTLIGEN), innan så fattade ingen riktigt, ifall jag var allvarlig eller inte (vrf skulle jag ljuga om det!!??)

Iaf så har jag bestämt mig, jag har ringt läraren men hon är upptagen så vi skulle prata senare och ikväll ska jag ringa pappa o jag undrar hur det kmr att bli?! är lite osäker på vad hans reaktion kmr bli, troligen inte så positiv men jag fattar ju varför!! min syrra vet och hon är inte så jätteglad vilket jag fattar hon är orolig och vet själv hur svårt det är! men hon tog utbildning och hon har skit svårt att hitta ett jobb!!?? fattar inte att hon inte får nått?, hon har utbildning och en bra meritlista men får inget, hur mkt begär alla att man ska ha!! måste man vara en stjärnkirurg för att kunna få ett jobb??!!

För helvete!!   

Ni får veta senare ikväll hur det har gått !!


 hatar att plugga! hehe :P vem gör inte det!


 Många som har en utbildning inom ett viss område får inget jobb   jag känner en massa med utbildning inom ett område men får inget jobb där! ex. utbildning som kock och sen får man inget jobb där eller utbildning som frisör och får inget jobb??!! låter ju inte logiskt egentligen??!! eller hur?

       Blir så arg när man pluggar till nått och man får inget jobb och alla säger att man får jobb hur lätt som helst!! hah! :@ "jo tjena" !



Av Belllzz - 17 november 2010 12:38

Idag rättare sagt ((igår)) så var jag i stan på morgonen. Hade inget o göra så jag gick runt lite och sen när jag kom till kungsträdgården så kan man ju åka skridskor vid scenen ni vet och det var bara en enda som åkte :P En gammal gubbe ensam, sen kom det 2 killar som också skulle åka! men dom kunde inte, speciellt inte den ena av dom... haha!!! aja här är lite bilder:

                 

Han med blå jacka och typ militär byxorna eller nått är gamlingen, han med grön jacka kunde åka lite och han med svart jacka var usel på att åka men men.. jag ska inte säga nått jag kan inte åka själv (men jag är lätt bättre än han med svart jacka var.. hehe :P)

Av Belllzz - 14 november 2010 14:34

Glöm inte min och kolla in min andra blogg;

http://blogg.veckorevyn.com/bell/

http://blogg.veckorevyn.com/bell/

http://blogg.veckorevyn.com/bell/

http://blogg.veckorevyn.com/bell/

skriver mer om mode och min perosnliga stil, nöje och lite till!!   

Av Belllzz - 14 november 2010 00:40

Jag tror att den hära filmen kommer att vara skit bra! vill se den men den har inte kommit ut än (men snart, någon gång i november ska den komma) filmen kommer inte komma på bio! utan man får hyra eller köpa den istället. iaf här är 2 trailers kolla in båda och bedöm själva!

Glöm inte att kommentera om vad ni tycker om filmen och hur ni tror att den kommer vara bra/dålig? m.m


Trailer #1

Trailer #2

Av Belllzz - 13 november 2010 21:51

Vilken av versionerna (metric all yours) tycker ni är bäst? kan inte bestämma mig men, jag tycker nog orginalet !!

kommentera och säg vad ni tycker??


Metric: all yours. (orginalet)

Metric: all your (denna är med i filmen "i slutet")

Kommentera! vilken version ni tycker är bäst!!



Jag gillar den hära låten som också är med i filmen.. (ungefär i mitten av filmen)

Sia: my love

Av Belllzz - 13 november 2010 20:00

Tiger:

Skrev just en kommentar om Tigrar! vilket är mitt favorit djur synd bara att dom börjar bli utrotade av allt jagande som många gör p.g.a av pengar hatar det

Här kommer lite bilder på underbara tigrar <3  (älskar både vita och gula tigrar men vita något mer ;) )

        

Riktigt söta tigerungar (på ALLA bilderna! nedan)

   


 

Den vita är mer majestätisk på nått sett (om man kollar på bilderna och gämnför) men den gula ser ändå större ut och kraftigare ut + den sista bilden är så jävla häftig!! riktigt kraftfull bild (den är säkert photoshoppad men ändå... AWSESOME!!!) 

 

Varg:

  

Tycker vargar är så fina djur och det som gör att jag fastnar är deras ögon så häftiga ögon riktigt lysgula ögon !! niiiice :P!! 

 

   

Jag gillar mera den vita vargen den är också mer majestätisk men, om man ska kolla på ögonfärgen och gämnföra så vinner den svarta lätt!! det ser mkt häftigare ut med gul ögonfärg på svarta än vita vargar!! :) tycker jag ;)

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Gästbloggen

RSS


Skapa flashcards