Belllzz (This is me & more...)

Direktlänk till inlägg 3 december 2010

Lillebrorsan har blivit 13år!! grattis grattis!! ;)

Av Belllzz - 3 december 2010 13:49

Den äldsta av de yngsta syskonen har blivit 13år (redan!! :-o ) Vi gjorde en klassiker: vi gick in när han låg och sov men, istället för en tårta så vart det en donut (han älskar donuts). Vilket gick bra! det ända knepiga var att få 13tårtljus i donuten att stå men dom ramlade hela tiden, tillslut gick det bra ;)
Han fick 900:- i kontanter + biokort med 450:- i. (själv fick man 100:- när man vart 13 och får det än idag på födelsedagarna hehe..o snart är man 18:P Aja så är det ibland men, jag ska vara glad för hans skull!! vilket jag är :D )


Imorgon ska han och 2kompisar kolla på bio dom vill helst se Saw 3D men, man ser att dom är under 15år annars skulle dom ha kunnat komma in iaf (hehe.. vilket jag gjorde en massa gånger) så dom frågade om jag kunde följa med. Jag har ändå velat se den ett tag nu men, aldrig kunnat… så vrf inte!! Det blir ”2flugor i 1smäll” lillebrorsan blir nöjd och jag får se en film som jag vill + det är 6:e & sista filmen i serien också, jag har sett alla! då jag måste se den hära också!!


Trailer: Saw 3D


6. 5. 
4. 3. 
2. 1.

Jag undrar hur dom har tänkt personerna som har regisserat m.m filmerna. Om alla fällor, exakt vad som kommer att hända, hur allt händer m.m dom måste ju har tänkt på det här ett tag och man undrar (jag undrar) om dom har nått fel i huvudet,  att dom är psykade eller nått (jag vet! det låter sjukt hur jag tänker nu men, jag undrar..)
För det är extrem tortyr som dom gör i filmerna och det är väldigt smarta fällor också :S så dom måste ju ha tänk och o planerat länge!!..
Jag såg en interjuv med en av dom som jobbade i filmerna och han sa att ”dom hade tänk på hur mkt en människa orkar (tortyrmässigt), hur stark överlevnadsinstinkten är och sen att regissören och några andra hade tänkt ut några ”människofällor”  så vi tänkte, varför inte göra en film av det!” 
Asså jag tycker det låter lite sjukt i mina öron!! men men.. jag kollar ju på filmerna (första Saw filmen vart en filmsuccé också :P ). Det som gjorde att jag fastnade var hur dom hade tänkt med fällorna och hur en människa är (ungefär) och hela helheten i filmen. Jag gick runt och tänkte lite på det att ”visst dom är smarta på ett sätt, men sjuka på ett annat” Hmm.. kanske är det bara jag som undrar:S

Aja jag måste se sista filmen annars blir det som att man läser en bok utan att läsa sista kapitlet, det kan inte jag! så jag måste se den!!^^ :-o

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Belllzz - 21 juli 2011 00:58

Nu är det nära!! i början av augusti då ska vi börja sälja valparna!!   Om 3 veckor är dom 9 veckor och då ska vi börja fråga runt lite mer innan vi lägger ut på nätet. Dom ska lämnas bort tidigast 9 augusti måste hinna försäkra, besikta, chippa,...

Av Belllzz - 18 juli 2011 22:19

Nu har jag äntligen fått reda på vart i Thailand vi ska till och det är… Bangkok!!!   Vi ska åka till Bangkok, Thailand!!  och vi ska mellanlanda i Peking, Kina kmr då vara där i 4tim och sen åka vidare till Bangkok men, på hemresan så ...

Av Belllzz - 15 juli 2011 19:03

Jag har blivit frågad att följa med till Thailand   (inte riktigt bjuden men…typ :P)   Min kompis frågade nyss om jag vill följa med och jag är lite osäker p.g.a. pengar, Gina, jobb, boende osv. Biljetten ska kosta 5132:- och dom ska k...

Av Belllzz - 13 juli 2011 18:05


Lilla "Lelle" (jag kallar henne det) fyller 1år idag!!      Min syrras unge "Lelle" är redan 1år och nu på lördag ska det vara en liten fest för henne men, syrran och hennes man hade inte riktigt tänk logiskt när dom skickade ut inbjudningar...

Av Belllzz - 13 juli 2011 18:00

Den allra sista Harry Potter filmen har sverigepremiär idag!!!   Shit jag kom ihåg när den första filmen kom ut, då var de tre i huvudrollerna skit små runt 10-11år. Idag ca 10-11 år senare har den sista 8:e filmen premiär.Måste se den!!!   K...

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Gästbloggen

RSS


Skapa flashcards