Belllzz (This is me & more...)

Direktlänk till inlägg 23 december 2010

Några händelser ifrån när jag blev helt "väck"!!!

Av Belllzz - 23 december 2010 01:25

Några exempel på vad som hände mig när jag var full, hög eller kanske båda på samma gång:

  • Man vaknar upp på ett ställe bakfull utan att veta var man är, och man känner inte en jävel där!
  • Jag har varit på fester när det börjar på ett ställe och jag vaknar upp på ett helt annat ex. en gång så var det fest i Stockholm och jag vaknar upp i Sundsvall på nått vis det var ett helvete att ta sig hem men lyckades tillslut!! (ingen hemma märkte nått heller :P)
  • Jag vaknar upp med en kille brevid mig och känner inte han, har aldrig ens träffats innan (det här hände ganska ofta och jag visste oftst inte vem den andra var eller var jag över huvudtaget var någonstans och vad som hade hänt dagen innan!)
  • Jag frågade ofta om vad som hade hänt? då började alla bara att skratta och sa ofta att jag var helt galen eller att jag hade följt med han/hon/den/dom dit och dit m.m så nått vettigt svar fick man aldrig :S
  • Det hände faktiskt några ggr att vissa vänner som jag hade då hindrade mig ifrån att göra riktigt dumma saker ex. följa med den och den eller göra det och det. Dom ringde mig eller skickade sms om jag inte va hos dom dagen efter och frågade hur det var m.m. Om jag var med dom så hjälpte dom mig lite när man var helt väck eller bakfull :). (Det är dom som jag verkligen saknar idag ):

Så att ta droger eller att dricka sig helt redlös är ingen bra ide och dom punkterna (som jag har skrivit, över) är bara exempel av 100 tals saker som jag har gjort i fyllan m.m så man ska vara försiktig och ha BRA vänner som bryr sig om en. 

Som tur hade jag några såna vänner, utan dom skulle jag nog ha råkat RIKTIGT illa ut!!! (jag hade inte rikigt fyllt 13år när jag verkligen började att festa, efter jag hade fullt 13år blev jag ihop med "killen" som slog mig m.m. "jag var trogen hela tiden! vilken han inte var", när jag var 14½år hade jag äntligen gjort slut med "han" då efteråt.. vart jag helt crazy och gjorde en massa som jag inte borde ha gjort och jag var dum som inte tänkte efter, på vad jag höll på med).

 

Idag är jag helt annorlunda, man skulle inte tro att det har hänt eller att jag har varit en sån person!! för jag har verkligen "vänt helt" och om jag skulle berätta allt det här!! så skulle nog ingen tro mig för jag har verkligen inte visat några tecken på misshandel eller missbruk m.m dom skulle säkert tro mig om: festandet (till en viss del) och ätstörningarna, rökningen (cigaretterna och juste vattenpipa oxå! det fick jag för mina föräldrar... och det är egentligen värre än cigaretter!! :S), men allt annat skulle ingen tro på! speciellt inte att jag hade ett förhållade med en kille i 1,5år, haha!! alla tror än idag att jag inte har haft en kille i hela mitt liv och att jag fortfarande är oskuld!! shiit den förlorade jag långt innan jag ens träffade "han" nästan skrattretade men, sorgligt på samma gång när jag tänker på det :/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Belllzz - 21 juli 2011 00:58

Nu är det nära!! i början av augusti då ska vi börja sälja valparna!!   Om 3 veckor är dom 9 veckor och då ska vi börja fråga runt lite mer innan vi lägger ut på nätet. Dom ska lämnas bort tidigast 9 augusti måste hinna försäkra, besikta, chippa,...

Av Belllzz - 18 juli 2011 22:19

Nu har jag äntligen fått reda på vart i Thailand vi ska till och det är… Bangkok!!!   Vi ska åka till Bangkok, Thailand!!  och vi ska mellanlanda i Peking, Kina kmr då vara där i 4tim och sen åka vidare till Bangkok men, på hemresan så ...

Av Belllzz - 15 juli 2011 19:03

Jag har blivit frågad att följa med till Thailand   (inte riktigt bjuden men…typ :P)   Min kompis frågade nyss om jag vill följa med och jag är lite osäker p.g.a. pengar, Gina, jobb, boende osv. Biljetten ska kosta 5132:- och dom ska k...

Av Belllzz - 13 juli 2011 18:05


Lilla "Lelle" (jag kallar henne det) fyller 1år idag!!      Min syrras unge "Lelle" är redan 1år och nu på lördag ska det vara en liten fest för henne men, syrran och hennes man hade inte riktigt tänk logiskt när dom skickade ut inbjudningar...

Av Belllzz - 13 juli 2011 18:00

Den allra sista Harry Potter filmen har sverigepremiär idag!!!   Shit jag kom ihåg när den första filmen kom ut, då var de tre i huvudrollerna skit små runt 10-11år. Idag ca 10-11 år senare har den sista 8:e filmen premiär.Måste se den!!!   K...

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards