Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Belllzz - 29 december 2010 11:55

En fråga som jag fick igår när jag satt och chattade: "hur förlorade du oskulden?"

Om jag ska vara ärlig så vet jag inte!

Jag tror att jag var på en fest runt vintern någon gång (för det var nära min fördelse dag), jag vart bjuden dricka och cigaretter (jag rökte redan så det var inget nytt men, alkohol var det), jag drack en massa och sen så mitt i natten vaknade jag upp brevid en kille utan kläder på mig (så det måste ha hänt) men jag fattade inte det då riktigt.. jag var bara 11år och skulle fylla 12 år men, sen efter ett tag så fattade jag. Jag vet inte ålder på killen men han var inte så jätte mkt äldre än mig tror jag? kanske 13-14år. (jag hade sagt till min pappa att jag skulle sova över hos några kompisar, att dom sen hade planerat att gå på fest visste jag inte innan men, dom hade tydligen planerat det och trodde att jag visste :S aja)

Grejen är jag har alltid sett äldre ut än vad jag är: när jag var 10 år trodde folk att jag var runt 12 när jag var 11-12 år trodde folk att jag var 14-15 osv. än idag säger en massa att jag ser äldre ut än vad jag är!! :S (det beror nog på längden för jag växte en massa när jag var runt 11-13år!! så det är nog därför) + många har också sagt på sättet jag är, gör så att många tror jag är äldre! aja jag tror att det var så men jag är inte säker :S

Det känns fel på nått sett, att det inte gick till så??!! hmm.. får funderar mer på det här!!

Av Belllzz - 29 december 2010 01:03


Jag måste se den här filmen!!! det är en sann historia oxå, kolla in trailern!!

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards