Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 31 december 2010

Av Belllzz - 31 december 2010 18:15

HAPPY NEW YEAR!!!

GOTT NYTT ÅR!!!

Av Belllzz - 31 december 2010 15:22

Jag hade planerat en massa idag men, som vanligt har det blivit ändringar.

Skulle på fest inne i stan men det vart nått problem med lokalen :S, så det har blivit inställt (typiskt mig när det kmr till fester och sånt, det händer alltid någonting som gör att jag inte kan gå :(), skulle då istället ha varit hos pappa men han ska nu helt plötsligt vara ute på landet och det är fullt i bilen :S så där kunde jag inte vara heller. Då blir det iaf att jag får vara hos mamma med en massa småbarn :/ som det nu har varit de senaste 3 åren :/…
Om jag nu ska ha speciell ”outfit” blir det nog inte! eftersom jag nu ska vara hemma men, om festen inte skulle ha blivit inställd skulle jag ha prövat nått nytt o vara mer ”tjejig” (för jag är mer ”killig” av mig) men så blir det inte… 
HAHA!! jag tror många skulle ha velat sett hur jag skulle ha sett ut, alla klagar på att jag borde bli mer tjejig av mig :P
Aja får försöka göra det bästa av situationen ;)


  

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards