Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg under december 2010

Av Belllzz - 10 december 2010 20:55

 När jag var och handlade köpte jag denna till mig själv "magnum strawberry white" min favorit glass ;) 

 Haha hade bråttom o smaka, skulle egentligen tagit foto när den var helt orörd :P

 Mums ;D man ska bara ha dom ha dom i ungnen i 1min jag råkade ha min i 5min den vart lite små bränd men det smakade faktiskt bättre då""

 Min middag idag snabbt och enkelt orkade inte göra nått speciellt idag hehe...


annars jhar jag inte gjort så mkt har varit hemma, gått ut med hunden, sökt jobb, planerat inför framtiden, handlat m.m.

Av Belllzz - 9 december 2010 22:56

Det finns tröjor, byxor, skor, accessoarer o mkt mer kolla in: www.nelly.com fri frakt 6-12dec!! så passa på!!
och det finns kläder både för tjejer och killar, man kanske hittar en julklapp m.m :P (har själv hittat lite!!)

 

Ett litet smakprov:

 699:- finns även i grå 549:- snygg och enkel kofta

 799:- snygg och mysig tröja nu till vintern

 899:- finns även i andra färger

1. 2. 

1. 299:- lite färg än det trista svarta!!, 2. 149:- finns även i flera färger

  599:-

snygga byxor sitter inte för tajt eller för löst


(om man nu inte vill köpa på nätete så finns det liknande kläder i andra affärer ex. H&M, Lindex, Cardigans, Gina tricot, Brothers and Sisters m.m)

Av Belllzz - 9 december 2010 22:30

Det finns klänning, toppar, skor, leggins, accessoarer o mkt mer kolla in: www.nelly.com fri frakt 6-12dec!! så passa på!!
och det finns kläder både för tjejer och killar, man kanske hittar en julklapp m.m :P (har själv hittat lite!!)


Ett litet smakprov: 

1.  

2.  

3. 

4.  

 1. 599:-, 2. 899:-, 3. 399:-, 4. 299:- festklänningar (kansk till nyår eller en vanlig fest)


1. 2. 

1. 149:- finns även i andra färger 2. 149:- måste ha ett par jag själv


1. 2. 

1. 299:- fodrade har själv köpt ett par liknande, 2. 349:- finns även i svart färg


1. 2. 

1. 599:- finns även i grå/svart, 2. 199:- finns även i andra färger


(om man nu inte vill köpa på nätet så finns det liknande kläder i andra affärer ex. H&M, Lindex, Cardigans, Gina tricot, Brothers and Sisters m.m)

Av Belllzz - 8 december 2010 16:38

Fan... gjorde fel på hajpningen skulle göra till min 2:a blogg på scenbloggen men det blev till den hära istället :P aja kolla in här: http://scenbloggen.com/isabellalag/ för där skriver jag mera om jobben (typ)

Av Belllzz - 8 december 2010 12:00

Just nu pågår det en tävling om 2st biljetter till ELLE-galan eller en goodybag för 3000:-!! om ni vill tävla klicka då här: http://loreal.carolinesmode.com/


Min motivering:

Skulle verkligen vilja vinna biljetterna för jag försöker komma in i just den braschen så man skulle nog få lite kunskaper och erfarenheter bara av att vara där!! (det skulle vara så grymt att gå på ELLE-galan) Det skulle vara en riktigt häftig upplevelse!!! Shit.. nu vart man jätte taggad att gå, bara jag tänker på det hehe.. men, jag vill verkligen gå!!  :-o

Jag kommer nog bjuda min storasyster (en riktigt modemedveden tjej, följer modet till punkt och pricka... kan vara smått jobbigt ibland :P) hon prenumrerar på ELLE tidningar och har gjort det i ett par år nu och hon tjatar hela tiden om galan, VARJE ÅR! så nu tänkte jag att jag skulle försöka få tag i ett par biljetter som en "försen" födelsedagspresent (visste inte vad jag skulle ge henne just då och har lovat henne en "sen" present) om jag skulle vinna 2 biljetter till ELLE-GALAN, så skulle hon skulle nog bli överlycklig om hon fick gå (jag också så klart!!!! Skulle vara grymt :D). Men goodybagen skulle inte sitta helt fel heller! 


http://loreal.feber.se/

http://loreal.feber.se/


Av Belllzz - 7 december 2010 21:56

Det sägs att sanna vänner kan ha långa perioder utan att prata med varandra, utan att ifrågasätta vänskapen. Med dessa vänner känns det som att ni pratade igår, oavsett hur lång tid som har gått eller hur långt avståndet mellan er är… Om du har minst 1 sådan vän!!
Så kommentera detta inlägg!!
(jag har själv en massa vänner som jag inte har träffat på länge men, vänskapen är lika stark!! ”just wonderful” ;) )


Slå ihjäl en pensionär över en parkeringsplats = 2 års fängelse och minimalt skadestånd.
Brutalt gruppvåldta och misshandla två tjejer = 1,5års ungdomsvård och ett minimalt skadestånd.
Driva en sökmotor = 1 års fängelse och 46 miljoner i skadestånd.
Kommentera detta om du tycker att domen mot The Pirate Bay är idiotisk!
(fattar inte hur samhället tänker ibland :/)


OCH SIST MEN INTE MINST (snarare den bästa):

Dagens visdoms ord: Låt oss alla denna jul stoppa en mistel i bakfickan, så att alla som har problem med oss kan kyssa oss i röven!!!
(måste pröva nu i jul!!! :P )

Av Belllzz - 7 december 2010 17:50

Jag har blivit erbjuden ett foto erbjudande (asså ta modell foton i studio) för ett bra pris men, jag har inga pengar ((FAAN)) annars skulle jag lätt göra det nu.. men jag får vänta till julen eller nått. Då får jag lite pengar + jag fyller också 18år då brukar man få lite extra, så det är bra. Armand Dommer heter han som har gett mig det erbjudandet; http://armandphoto.com 

Jag är medlem på scenbloggen: http://scenbloggen.com/isabellalag därför får jag lite billigare pris annars skulle det nästan vara dubbelt så dyrare vilket är grymt bra. Det tog dock. LÅÅÅNG tid innan jag fick veta att jag vart accepterad att ha en blogg där (hade t.o.m glömt att jag sökt in för det hade tagit sån lång tid :P), för man måste söka in och sen bedömer dom om man får ha en blogg eller inte.. så det är ju nice att jag vart accepterad :) (jag vet flera som har blivit nekade o jag trodde att jag skulle bli det oxå:-o)

Skit glad iaf :D men, det som går före detta är en ny telefon som jag har skrivit ganska mkt om (kanske minns eller kan man läsa om det, om man går tillbaka och kollar lite!!) Den är nr.1 på listan (iphone 3G eller 4G) nr.2 är modell erbjudandet!! så vi får se vad som händer troligen kommer jag kunna ta erbjudandet ;)

Får hoppas!!! ;D


Av Belllzz - 5 december 2010 23:56

Jag har bestämt mig för att ta bort bloggen på veckorevyn: http://blogg.veckorevyn.com/bell  

och ha kvar denna + den nya på scenbloggen: http://scenbloggen.com/isabellalag


Bloggarna veckorevyn och scenbloggen är nästan exakt likadana så jag tar bort den som är äldst "veckorevyn" men jag kmr alltid ha kvar den bloggen men jag kommer inte att uppdatera.


Ni får stå ut med mig här på bloggplatsen för attt den här bloggen är nästan som en dagbok och ingen som jag personligen känner vet att jag har denna blogg. Här skriver jag mina hemligheter + en massa annat också ;) så denna kommer att vara kvar.

Min nya på scenbloggen där skriver jag mera om mode, allmänt och jobb som jag får (asså små jobben från statist + mkt annat också ;) ) ett tips: kika in lite och kolla! http://scenbloggen.com/isabellalag

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards