Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Belllzz - 1 januari 2011 13:47

De bästa händelserna från 2010 är nog: att jag fick min hund Gina, slutade skolan (finally), vart moster i sommras, alla presenter man fick på julafton (datorn var nog den bästa :D, kmr kanske få mer för snart fyller jag år :D) annars var det inget JÄTTE speciellt som har hänt under året ;)


Någon annan som har något/några speciella minnen/händelser ifrån 2010??

Av Belllzz - 1 januari 2011 03:11

Idag är det första dagen på det nya året :D Shiit vad tiden går fort!

För mig vart nyår inte som jag från början hade planerat men, det var helt OK så jag är nöjd :) eh aa vet inte vad det finns för mer och skriva förutom kanske... Gott Nytt År!! allihopa :D (igen :P)

Av Belllzz - 1 januari 2011 03:00

  • Köpa ny mobil (detta kommer hända väldigt snart V.1 tror jag :P. Vill helst ha bredband så jag kan vara ute på nätet via mobilen)
  • Fixa gymkort & bli mer hälsosam (får inte sluta träna efter ett tag)
  • Skaffa jobb (permanent)
  • Resa utomlands (har aldrig varit utomland förut! det längsta jag har varit ifrån sverige, är nog när man har åkt båt till åland och tillbaka)
  • Flytta hemifrån (någon gång det här året! måste jag göra det men, då måste jag ha ett jobb först)
  • Jag måste sluta vara en "nunna" och börja bryta "den onda cirkeln" nu!! Ta lite risker o inte vara så försiktig hela tiden (får dock inte låta det gå alldelles för långt)

 

Detta år 2011 ska bli annorlunda och bättre än 2010 :D (ett måste)

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards