Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Belllzz - 6 januari 2011 17:57

Igår tog jag en risk och följde med ut och festade (som var en av mina nyår löften "ta risker"), för min syrra ville fira min 18års dag och hon har tjatat i flera månader på att: "när du blir 18 så ska jag ta med dig ut!! och du måste följa med, för du måste börja festa och gå ut!!" brukar hon säga (hon vet inte hur jag var förr).

Iaf jag följde med: först gick vi hem till syrrans vänner, sen åkte vi in till stan och gick till en nattklubb The Bridge (centralen) vi var där i ca 1 tim, efter det gick vi vidare till en annan nattklubb Ego (hötorget).

The Brigde: var bra, ganska kul men inte många dansade bara lite! jag vart uppraggad 4 ggr där men drog jag ifrån varje :P

Ego: var bättre! alla dansade ganska trångt men då var det bara bättre (tycker jag iaf), lite dyrare än vad det var på The Bridge men ändå det var bättre där och jag vart  uppraggad 3 ggr! en av dom var en gammal klasskompis oxå som jag aldrig har pratat med förr :P + jag dansade med en massa vet inte hur många men, det var ett antal ialla fall ;) (som jag gjorde tidigare, drog jag så småningom ifrån dom också)


Jag drack 4 öl Heineken, 2 shot 6cl "sexor" (1 hallon och 1 äppel), 2 Bacardi Breezer (orange och cranberry, jag tycker dom smakade dom saft :P). jag köpte lite utan att någon visste 2 shot och 1 öl till och egentligen ville jag ta ännu mera men, var då tvungen o stoppa mig själv! så att det inte skulle bli för mkt!! (hehe egentligen är det inget men vill hellre vara på den säkra sidan och sluta i tid istället sluta när man redan har spårat ut!!)

      Man kände mest av själva spriten i shotarna och minst i Bacardin som smakade hallon-/apelsinsaft istället :P.

Vi gick hemifrån 21.00 för att gå till syrran vänner och tog tåget 22.22, kom till stan runt 22:45 sen var vi där tills 00:00, vi drog ifrån Ego vid 03.00, sen till donken och åt lite, efter det åkte vi hem, vi kom hem ca 05.30 jag somnade 06.00 och vaknade  vid 13.00 :P för en gammal kompis som man inte har hört av på väldigt länge ringde :).

Han har skaffat en tjej o dom är i "början" av förhållandet (egentligen inte riktigt i början längre, det har gått lite längre en så) men sen fick jag veta att han typ inte har träffat någon av sina vänner eller prata med dom på ca 6 månader!!! då har det gått lite väl för långt tycker jag :S

Aja annars så var kvällen lyckad och att jag kunde stå emot min vilja med alkoholen! var svårt men jag är glad att jag inte vek mig (det var dock nära...).


Linnet fick jag låna ifrån syrran

Mina kläder för kvällen

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards