Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Belllzz - 21 januari 2011 22:39

Det hjälper verkligen att "skriva av sig" ex. alla dåliga saker som jag har hållt inne som ingen vet. Nu när jag har skrivit om nästan allt, så är det inte Bara jag som känner till det utan alla som också har läst vet (vissa tror på det, vissa inte). Man får bättre självkänsla och bättre självförtroende.. vilket har hjälpt mig att ta mera risker! asså söka sociala jobb göra mera social saker än vad jag gjorde innan. Då hade jag verkligen blivit asocial och var isolerad!! nu har jag brytit lite på det onda cirkeln" (vilket också var en av mina nyårlöften också :D :D)


Jag har inte berättad för någon jag känner än men, nu är det lite små kaos igen! för mamma hon jobbar på en bar och får inte mkt pengar så ekonomin är inte den bästa + det där med Tumör/Cancer eller om ryggen har hon inte fått nått svar om än :S Får se hur det blir med det, hoppas det är Bra svar man får tillbaka!!

Av Belllzz - 21 januari 2011 22:27

Har inte skrivit på länge för att jag håller just nu på o söker jobb!! har sökt runt 100 olika typer av jobb men, det är 2st som har svarat en kille och en tjej.

Ena är om restaurang, service, event m.m (honom) och det andra är modelljobb (henne), jag har intervju med honom på tisdag och ska boka en tid med henne snart!! :D


Grejen är det där modelljobbet var jag nästan helt säker på att dom skulle säga Nej, för alla andra har gjort men dom tyckte att jag hade potential enligt bilderna jag skickade in :P

När jag sökte till dom så var det mer som en "gissning" en kul grej ungefär, bara för att se vad dom sa!! och dom vill nu att jag ska komma dit så dom kan ta mer bilder så kan de lägga ut dom på sin hemsida :D Gryymt!!

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards