Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Belllzz - 22 januari 2011 21:18

Jag har skit ont i magen idag p.g.a mens (1:a mensdagen) och första dagen för mig är värst! Ligger dubbelvikt 99% av dagen och kan inte äta, sova eller sitta upp, min mage sväller och jag mår väldigt illa (detta händer inte varje månad utan varannan månad :S vet inte vrf det är varannan? och mormor har exakt samma sak... "tack" mormor :S) men, imorgon då är det bättre! just nu längtar jag tills dagen är slut!!!

Jag hatar den här frågan :@

Jag blir inte sur eller uppkäftig men, tråkig och nere för jag kan inte göra något när det är som värst.

Detta började för 1 år sen när jag var 17 år (är nu 18 år) och då innan kände jag inget, mina vänner var avundsjuka för att jag inte kände nått. Jag fattar inte att det började när jag var 17 år?! jag fick mens för 1:a gången när jag hade fyllt 12 år :S (exakt 2 veckor efter min födelsedag :P).

Aja jag har nu hittat ett "mönster" och att mormor hade samma sak (ungefär) fick jag reda på idag av mamma :S kuuul... not!


Här är lite tips som jag hittade:

Jag vet att man ska vara varm och lägga något varmt på magen + dricka vatten (funka ibland på mig).

Chokladen vet jag inte, kanske funkar! kanske inte?.. någon som prövat??

Jag vet att man ska ta värktabletter emot värken men, jag har lite av en fobi för piller: har haft problem förr (knark) + pappa är beroende av Alvedon och Treo (vill inte bli likadan) så jag försöker hålla ut, utan att ta några piller men om det blir extremt kanske jag tar ett piller!!

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards