Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Belllzz - 31 januari 2011 13:39

Jag fick precis en faktura på 399:- för ett personlighets test som jag inte ens har gjort!! ahh!! va fan jag har inte tid eller pengar att betala det där och vrf ska jag ens göra det när jag inte har gjort testet!!?

 

Jag såg också att på datumet när jag tydligen skulle ha tagit testen är runt den 20-25 jan och då har jag knappt varit hemma! jag har handlat, gått på intervjuer, jobbat, varit sjuk osv. hade bara tid och kolla mailen m.m. ahh fan också!!


Någon som vet vad man ska göra när något sånt här händer?????

Av Belllzz - 31 januari 2011 13:11

Jag och en kompis har precis hittat ett ställe där man kan pierca sig för ett billigt pris gämnfört med de flesta ställen!!
Där kostar det 400:- istället för 500 – 1000:-

Heanly Ink – Tattoo & Piercing är ställe vi har hittat och det är bara att ringa eller maila angående piercing (navel, öra, tunga, näsa m.m) !!!

Vi ska försöka göra det i slutet av februari då får hon sitt studiebidrag och vi vill helst göra det så tidigt som möjligt.
Vi vill inte göra det nära sommaren!! om man nu vill bada ute då är det en stor risk att det kan bli infekterat och vi vill inte slösa pengar i onödan!!


Men jag vet inte om man kan träna under läkningstiden?? någon?


För att få mer info inom risker, skötsel historia m.m klicka då HÄR  

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Skapa flashcards