Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Belllzz - 13 februari 2011 13:57

Hon har blivit kär i en kille som är med i ett MC gäng (kan inte säga vilket, tror inte att det är så bra :S) och jag är den enda som har träffat han, han kommer snart få träffa min syrra för hon hämtar upp honom just nu för han ska komma hit och träffa hela familjen.


 

Jag berättade förut att jag träffade ett MC gäng när jag var ute på krogen (där mamma jobbar) som ville ha med mig på en fest men sen började den ena säga nej och det är Han "Flintisen" (jag kallar honom det, hon kallar honom "Hot") som mamma gillar.

Grejen är... hon är urusel på att välja killar!! dom är snälla och bra i början men, sen så går det åt helvete och alla i familjen påverkas av det :S 

Jag fick precis reda på att dom letar ett hus tillsammans!! dom har bara kännt varandra i ca 3 veckor och jag har en dålig känsla när det kommer till det hära förhållandet (brukar ha rätt magkänsla när det kommer till henne och killar hon har haft det de senaste åren). Nu ska han tydligen vara här ett par dagar oxå vilket hon inte har sagt något om.. bara att han skulle komma över snabbt men, sen så skulle han vara här ett tag från ingenstans :S

När hon har hittat nån, är hon så säker på att det ska gå och börjar ta förhastade beslut. När det börjar gå dåligt så märker hon inget för då är hon inne i sin lilla drömvärld och när det det nästan har gått för långt då börjar hon märka lite osv.

vilket är riktigt typiskt "blind av kärlek" för det blir hon verkligen!! :(

så här först

och sen detta



Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards