Belllzz (This is me & more...)

Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

Har någon stulit min mobil?!

Av Belllzz - 17 februari 2011 14:31

Helvete!! jag tror att min telefon har blivit snodd :S

Jag har bara varit hemma o varit allmänt seg m.m den ända gången jag var ute och tog med mig mobilen det var när jag skulle gå ner till vivo en snabbis och köpa lite saker… När jag stog i kön och väntade på att betala så hade jag redan tagit upp pengarna! om jag skulle ha tappat den inne i affären då skulle jag ha hört det, om jag skulle ha tappat den ute då skulle jag ha hört det oxå!!
Så jag tror den har blivit stulen!

Jag upptäckte det på kvällen ca 21.00 när jag skulle gå ner med Bamse till hundgården och lämna över honom till Brorsan men då innan, kunde jag inte hitta den. Efter jag hade kollat klart på Scary Movie som gick på kanl 5 (hehe sjuk film :P), gick jag ut med Gina. När jag hade varit ute med henne så började jag leta igen.

Samtidigt jag letade ringde jag också på mammas telefon för kolla om jag kunde höra den, vilket inte jag eller någon annan kunde göra :S Då gick jag ut och kollade runt samtidigt som jag ringde. Gick samma väg som när jag gick till vivo och tillbaka, gick sen samma väg när jag hade varit ute med Gina oxå fram och tillbaka för att vara säker men, utan resultat :S :S

Det är inte den bästa eller nyaste modellen (Sony Ericsson – K550i) men, det var en väldigt bra telefon och extremt tålig oxå!! För min har gått igenom mkt utan att få större skador :-o har tappat den i badet och disken 2ggr, tappat i snön ett par ggr, ifrån 7:e våningen 2ggr, tappat den i golvet/marken 100ggr, trampat med/utan skor 100ggr, blivit kastad i väggen ett par ggr :P och det enda som har hänt är att den har fått små repor!!
Jag har haft den i mer än 2år och batteriet funkade bra o höll länge. Annars brukar det bli gammalt fort och man måste köpa nytt men jag har aldrig ens varit i närheten o behövt göra det ;) Grymt bra men synd att den är borta nu :(
Jag hade laddat batteriet så det var fullt, den var inte på ljudlös för jag höll på och smsade med min kompis och frågade hur det var med piercingen m.m och jag hade precis påfyllt mobilen med Comviq kompis 75:-
När man ringer till min telefon så börjar den lysa starkt (ljuset på den telefonen är grym, speciellt ficklampan!), vibrera o låta högt (har på högsta volym) så man här, ser och märker när det ringer.

Jag kommer gå ner till vivo i morgon och fråga om dom har fått in en upphittad telefon (för att vara på den säkra sidan) för jag kan ha tappat den (i såna fall, vet inte hur). Jag hoppas verkligen att jag har fel! om att den är stulen och att jag har tappat den i affären eller kanske utanför o att någon har lämnat in den istället för att tagit den…!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Belllzz - 21 juli 2011 00:58

Nu är det nära!! i början av augusti då ska vi börja sälja valparna!!   Om 3 veckor är dom 9 veckor och då ska vi börja fråga runt lite mer innan vi lägger ut på nätet. Dom ska lämnas bort tidigast 9 augusti måste hinna försäkra, besikta, chippa,...

Av Belllzz - 18 juli 2011 22:19

Nu har jag äntligen fått reda på vart i Thailand vi ska till och det är… Bangkok!!!   Vi ska åka till Bangkok, Thailand!!  och vi ska mellanlanda i Peking, Kina kmr då vara där i 4tim och sen åka vidare till Bangkok men, på hemresan så ...

Av Belllzz - 15 juli 2011 19:03

Jag har blivit frågad att följa med till Thailand   (inte riktigt bjuden men…typ :P)   Min kompis frågade nyss om jag vill följa med och jag är lite osäker p.g.a. pengar, Gina, jobb, boende osv. Biljetten ska kosta 5132:- och dom ska k...

Av Belllzz - 13 juli 2011 18:05


Lilla "Lelle" (jag kallar henne det) fyller 1år idag!!      Min syrras unge "Lelle" är redan 1år och nu på lördag ska det vara en liten fest för henne men, syrran och hennes man hade inte riktigt tänk logiskt när dom skickade ut inbjudningar...

Av Belllzz - 13 juli 2011 18:00

Den allra sista Harry Potter filmen har sverigepremiär idag!!!   Shit jag kom ihåg när den första filmen kom ut, då var de tre i huvudrollerna skit små runt 10-11år. Idag ca 10-11 år senare har den sista 8:e filmen premiär.Måste se den!!!   K...

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards