Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg under mars 2011

Av Belllzz - 29 mars 2011 18:40

Yttligare en sak som jag vill göra är att fixa min snea tänder så dom blir raka, vilket jag har velat i flera år (har alltid varit väldigt missnöjd med dom)


En exempel bild ifrån deras Hemsida


Före:

Efter:


Måste bara ha pengar först (som vanligt) hehe

Av Belllzz - 29 mars 2011 16:42

Snöar ute (FAAN) och Gina (min hund) har börjat löpa.


Det är bra att hon äntligen löper, skulle egentligen ha gjort det i februari o snart är det april :P aja men vi ska para henne med en annan hund Papi i helgen (det är därför vi har väntat). Får se hur det kmr o gå om hon accepterar honom eller inte (viktigt).


Juste då sa min syrra (som hade Gina först innan jag tog över) att ”vi kan söva ner henne så kan Papi sätta på henne” eh.. va! haha det går ju inte!! vet inte hur hon tänkte där.. :P

Gina med mens blöjan, vilket hon är inte så stort ”fan” över :P
När jag vaknade så fick jag se detta, inte så fräscht

Av Belllzz - 28 mars 2011 13:05

Det är en sak som jag aldrig har gjort men, alltid velat!! Det är att resa utomlands!

Jag har aldrig varit utomlands i hela mitt liv!! det längsta jag har kommit ifrån Sverige är nog till Åland, med Finlands båt :P längre än så har jag inte lyckats komma!!

Alla i min familj har rest utomlands förutom jag :S

Nu blev man bara ännu mer sugen på att åka utomlands!!


3 är äldre och 4 är yngre och alla har varit utomlands förutom jag .. det konstiga är att när jag har frågat så säger dom (mina föräldrar) att dom är flygrädda, inte har tid, råd m.m skyller på nått men, när de andra frågar så kollar dom om det finns tid så dom kan åka :S


menmen får väl inse fakta:


 

Av Belllzz - 27 mars 2011 20:29

Inatt ställdes klockorna fram 1 timme (de digitala ex. på datorerna m.m) men, på diagonala klockorna få man göra det själv (ex. köksklockan) så att man inte glömmer vad klockan egentligen är.


 


Så nu är man ännu ett steg närmare sommaren :D

Av Belllzz - 27 mars 2011 20:15

Jag skulle verkligen behöva ett par behandlingar: bristningar, celluliter, hårborttagning etc.


(Klicka på bilden för att komma till hemsidan)


Jag har bristningar vid lår, rumpan och lite på höfterna (inte det roligaste o få det när man är 12-14 år).
Bristningarna vid lår och rumpan fick jag när jag växte 30 cm på 5 månader (12½ – 13år) och fick ännu mer vid sommaren därpå, växte 10 cm 2,5 månader (13½ år) då var det mera på rumpa, lår och även lite höfterna.

Inte det roligaste o få en massa bristningar så tidigt speciellt inte när det är nya för då syns det som mest.
Nu är dom vita men man ser ändå och jag har velat fått bort dom länge (aldrig vetat hur) sen så hittade jag denna sida (”Hair free.se”, bilden ovan) och som tydligen funkar. För jag har läst en massa recensioner och alla är positiva, vilket är bra ;) Men jag måste få pengar först sen, så ska jag fixa en tid (kmr behövas ca 3-6 behandlingar) står det på hemsidan iaf. 


Jag hoppas sen att det kmr vara värt pengarna!!


Brisrtningar kan var av olika längd antal och bredd. De kan vara nytillkomna och är då röda eller rödvioletta och kallas då Striae Rubra. Med tiden kvarstår vita linjer som kallas för Striae Alba.


Röda (nya bristningar)
Vita (gamla bristningar)
(bilderna tagna ifrån google)


Bristningar = A real pain in the ass!!!

Juste om man är gravid så ska man smörja in magen, lår, rumpa, rygg eller var man nu får bristningar.. med olja varje dag.  Det ska finnas en speciell olja för det men, babyolja funkar lika bra. Det minskar risken att man får bristningar o många slipper det helt om man smörjer in sig med olja varje dag!! (+ huden blir väldigt len och mjuk ;) )
 

Av Belllzz - 26 mars 2011 00:15

Hade inget och göra så jag fixade en ny header :P aja jag e nöjd (är ej med på någon av bilderna)

Vad tycks?

Av Belllzz - 25 mars 2011 22:05

Jag som trodde det var jag som skulle söka efter en kille (till videon) och inte tvärtom, att han skulle hitta mig :P


Nu är han typ helt inne i det hela! hehe ok .. vilket är bra men lite skumt bara för han hittade mig på FB igår o nu ska vi göra en sexvideo :P det händer inte varje dag precis.. hehe

Aja nu måste man bara bestämma en tid och plats att göra det.


Ärligt talat så hade jag gett upp om att hitta någon som skulle vilja (började tänka att det kanske inte va meningen att jag skulle börja med porr) och sen så visar det sig att det löste sig men, tvärtom. För det är jag som ska leta & hitta personen, inte att personen ska hitta mig och föreslå att vi ska göra det :-o


  Bara ingen hittar videon eller nått... o tjuvkikar!! (förutom min agent)

Av Belllzz - 25 mars 2011 19:04

Jag är inte säker men jag tror att det är en kille som kan göra sex videon..


Först hade han hittat mig på facebook (på nått sett) sen sa han att jag såg bra ut m.m (små flörta på nätet liksom) sen började vi prata jobb o då kom vi in på ämnet modell. han tyckte jag skulle bli det men att det är svårt att få kontakter o att det är lättare att göra porr (sa han) då berättade jag att jag försöker komma in i den branschen (modell) och att "Ja det är väldigt svårt att få kontaketer och sen jobb oxå".

Sen oxå att jag kmr nog bli tvungen att göra porr (p.g.a ekonomiska problem) men för att ens få ett sånt jobb måste man ha en demo video (o jag sa sen vad man var tvungen o göra i filmen, för han ville veta) o då sa han att han kanske kunde hjälpa och undrade om det var några krav.


Det fanns ett krav: att killen ska ha "stort paket" + alla saker man skulle göra i videon!!


That's it..!!

Nu är bara frågan funkar 20cm eller är det för liten storlek ?? (jag tror att det funkar!! men är inte säker, för i såna brascher ska man ju typ ha gigantiska :S) så jag ska fråga min 2:a agent om den storleken går bra ;)

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards