Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Belllzz - 12 mars 2011 23:10

Tjejen hon kan verkligen inte sluta hålla på och hon försöker göra mig svartsjuk när hon berättar alla sina jobb, då svarar jag tillbaka vad jag har fått för jobb (eftersom hon frågar) då blir hon bara surare! hehe :P 

 

Sen säger hon att hon kmr bli så rik med sina jobb eh ok.. vad bra men jag vill inte hålla på suga av eller ha sex med personer som jobb.. sånt kan man göra på fritiden!! Jag vill inte ha en karriär som porrskådis eller nått sånt, utan som modell..!! menmen OK alla gillar olika, man behöver ändå inte hålla på skryta o försöka göra andra svartsjuka.

Bara slöseri med ens egen energi.. speciellt när man försöker göra det på mig! för jag älskar att driva med såna personer, hehe skit kul för mig :P


Grön av avund... Not me   


Avundsjuka "envy" är 1 av de 7 dödsynderna

Av Belllzz - 12 mars 2011 15:01

Det är en tjej som säger att jag har tagit hennes agent och hon kallar mig bitch, hora, slampa, fitta... allt möjligt för hon tror en sak som inte är sant (delvis)

  • Visst vi hade samma agent men jag hade han först vilket hon inte tror på o han skickade henne till en annan för hon var inte hans typ av "kund"
  • Sen så säger hon oxå att jag har tagit hennes jobb men jag blev erbjuden dom först
  • Kallar mig en massa saker o hon får inte den responsen tillbaka då blir hon ännu värre :S

SUCK..! Orka hålla på om hon inte får jobbet så får hon inte jobbet BIG DEAL! det är en massa jobb som jag har blivit erbjuden min agent och det är mkt jobb som jag inte heller har fått.. det är så där! Shit..!!!


Juste hon hade tydligen erbjudit honom att ge honom en avsugning för att få jobbet men han sa nej till henne och sen visade det sig att jag hade fått jobbet (o jag hade vägrat att ha sex med honom.. han testade nog mig när han började tjata! hehe ganska smart test :P)


Visst jag vill ha ett jobb men, jag är inte så desperat!



Av Belllzz - 12 mars 2011 00:12

Studier har visat att det är bättre o vara päronformad gämnfört med äppelformad.

Päron: fettet sitter på höfterna och inte på midjan vilket minskar risken för hjärt-& kärlsjukdomar stroke, diabetes m.m.
Äpple: fettet sitter i midjan vilket ökar risken för hjärt-& kärlsjukdomar, stroke, diabetes m.m.

(jag har vetat om detta länge men, det är många som inte gör det)


Jag är nog päronformad… tror jag!

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Skapa flashcards