Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Belllzz - 13 mars 2011 17:58

Jag hade planerat en massa denna vecka:

  • Gå på intervjuer (2st denna vecka)
  • Festa (en massa ;))
  • Träffa vänner (som jag inte har sätt på LÄNGE)
  • Börja träna hårdare (ska öka mer på styrketräningen)

O vad händer som gör allt mkt mer komplicerat... J.o jag får min mens ahh!! va fan snacka om dålig tajming.!! "SUCK"

Jag har inte ont som jag brukar ha (1:a dagen) :D hoppas bara INTE smärtan kmr imorrn för då är den viktigaste intervjuen!!!   

  • Gå på intervjuer kmr gå men, jag kmr inte vara jätte närvarande kmr mera tänka på mensen m.m
  • Festa, blir svårt så jag får nog göra det nästa vecka om det går
  • Träffa vännerna går också, då kmr oxå tänka mkt på mensen m.m (som på intervjuen)
  • Träna mer, går men man känner sig så svullen och ofräsch hela tiden när man har mens (jag kmr ändå öka med träning)

Haha jag hittade dessa som är mens-kalsonger till killar (ska typ föreställa att dom har mens eller nått) hahah :P


Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards