Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Belllzz - 14 mars 2011 15:56


Först så fortsatte hon (idag) bråka och skulle vara kaxig m.m men sen så när jag sa att hon kan bli utnyttjad om hon fortsätter som hon gör (har sex för att få jobb) o då började hon fatta lite vad som höll på hända!!

Visst jag drev och höll på med henne först men sen märkte jag att om hon fortsätter kan hon råka riktigt illa ut. Och det har varit nära oxå + hon är inte säker på vad hon vill egentligen.. hennes självförtroende är på topp men, inte självkänslan!


Så jag har sagt att om hon känner sig osäker eller tvingad till nått ska hon inte göra det!! viktigt att man sätter sig själv först i såna situtioner!!


Som mitt motto: Stand up for yourself (viktigt)

Av Belllzz - 14 mars 2011 12:21

Jag skulle på intervju idag på Zoovillage och var tvungen o gå upp 05.00 för att verkligen hinna dit i tid (inte bra o vara sen till en intervju) sen när jag väl har hittat dit där deras kontor är (gick runt i 1 tim) så öppnar dom inte!!

Jag knackade, ringde på dörrklockan, ringde till dom, prövade att rycka i handtaget (ibland så är det öppet) men inget hände så jag väntade i 30 min utan resultat då gick jag.
Dom kanske trodde jag var en galen inbrottstjuv eller nått :P hehe

men jag höll inte på och knacka, ringa (telefon o dörr) eller rycka i handtaget som en tok så, jag tror inte dom trodde det (får hoppas)

haha typ jag nu

Jag är ingen morgonperson alls! så att gå upp 05.00 på morgonen för att hinna o sen när man väl kmr dit 08.00 så öppnar dom inte och jag väntade till 08.30 gjorde inte mig på ett dugg bättre humör :-o
Jag är en riktig nattuggla! så jag är typ uppe hela nätterna och att gå upp tidigt på mornarna är inte min grej men, om jag måste då gör jag det som idag t.ex

-

Aja jag har iaf den 2:a intervjun imorrn på McDonalds som är en gruppintervju kl.16:30 perfekt :) och ännu bättre det är nattid, som jobbet gäller :D

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards