Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Belllzz - 15 mars 2011 23:00

Tjejen och jag ger tips till varandra nu istället, för att tjafsa!

Jag ger henne tips om vad hon ska göra, så hon får mer jobb och hon ger mig tips om vad som kmr hända lite när, man träffar agenter m.m ;)


hehe ja så kan det gå.. :D

 

Av Belllzz - 15 mars 2011 22:50

Jag kommer få svar senast fredag om jobbet på Donken



Intervjun gick så där kunde nog ha gått bättre men det var första gången jag gick på en gruppintervju och när man försökte visa att man var framåt och social så avbröt alla en :S aja hehe men jag var den enda som inte gick i skolan och dom var oroliga om en som gjorde det skulle orka för dom har öppet till 04.00 och det gällde också nattjobb.
Dom sökte endast 2 pers omgående och vi var 6st då (egentligen skulle vi vara 8 men 2 kom inte) + sen skulle dom ha en till grupp intervju 18.00 så chanserna är inte jättestor att man ens kmr med men på fredag skulle dom ringa antingen får man inte jobbet eller så har man gått vidare till en personlig intervju. Får hoppas att det är positiva nyheter på tors- eller fredag ;)

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Skapa flashcards