Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Belllzz - 18 mars 2011 22:02

Just nu har jag ett uruselt självförtroende för min kropp ser ut som fan när det inte har funnits mat här (2 månader nu) ex. jag har ett ur uselt blodcirkulation, ätit onyttigt bröd (vitt), visst jag har tränat men man orkar nästan inte + vilket gjort att jag varit nära/har svimmat, man blir uppblåst när man inte äter och jag har gått ner i vikt för fort oxå (huden blir fuckt up).


Säger bara en sak till de dåliga/destruktiva tankarna just nu: FUCK YOU!!

Av Belllzz - 18 mars 2011 21:39

"Jag förnekar inte att kvinnor är dåraktiga ibland. Gud skapade ju oss för att passa männen"


(på ett sätt gillar jag citatet, på ett sätt inte)

Av Belllzz - 18 mars 2011 16:05

Flera har skrivit på sina bloggar, status, smsat m.m att snön har kommit jag har bara hoppats att den inte ska komma hit till Tumba/Stockholm men den kom nyss (typiskt)
såå.. eh.. humöret blir inte bättre av det + SOS fortsätter ignorera våra samtal och mejl.. vilket är så löjligt hur dom håller på!! och vi måste välja emellan att betala elräkningen eller köpa mat!
Alla vill köpa mat men, då var jag tvungen o säga till alla att om vi inte har någon el så är det onödigt o köpa mat (jag vill oxå köpa mat.. så klart!! men i detta fall så kmr elen först :S)


Mamma ska försöka ringa till elbolaget och göra en deal, att betala av lite i taget som hon har gjort när det gäller hyran. Då ska hon få betala av lite i taget (minst 100 i månad på 1år, hyran för de 2 månader som SOS egentligen skulle hjälpa oss med :( )
Egentligen skulle elen stängas av idag om vi inte skulle ha betalat men, hon lyckades göra en deal med dom också (fick reda på det nyss ;) )


Aja nu hade alla hoppats på att få riktig mat och inte billigt bröd, soppa eller te! (vi har levt på i lite mer än 1 månad) men det kmr fortsätta 1 vecka till om inget annat kommer i vägen o förstör det.

 


Jag var på riktigt dåligt humör igår p.g.a allt och är det ännu lite idag men det är bättre, måste påminna mig själv om en sak:

  <-- Viktigt i svåra/jobbiga tider!!

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards