Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Belllzz - 19 mars 2011 17:37

Idag har jag städat och fixat i rummet (behövdes) men det var inte det jag skulle komma till..


Utan (än en gång) är det om mamma och flintisen det är en sak som jag stör mig på extremt mkt som hon gör och detta gäller egentligen alla förhållanden för detta är ett täcken på överlägsenhet eller rättare sagt så är det hon som har gjort så att han är van med hennes "betjänt-beteende"!!

och nu är det hon som har gjort fel så fort han är här så blir hon hans lilla betjänt: Ska servera mat på sängen (frukost, lunch, middag, godis m.m t.o.m ett glas vatten), städa upp efter honom, smörar, hänger o klänger och blir extremt tjejig blir ungefär som en liten kär tonåring!! skit irriterande. 


Visst skit bra att hon har hittat en kille och är glad men att vara betjänt är inte OK!! t.o.m när hon var sjuk och hostade blod så skulle hon vara en betjänt åt honom eller hitta på bortförklaringar så fort han gör bort sig (som ex. pubeshåret i badrummet) och det jobbigaste av allt är att hon klagar på oss för att det är stökigt överallt. När det är han (eller syrran när hon är här, blir det skit stökigt o hon klagar på henne och inte på honom men dom 2 är exakt likadana när det kmr till den punkten!!) som sprider sina saker överallt och sen inte tar bort efter sig eller inte fixar sin disk så då blir allt skit äckligt i köket.. (vilket vi får skit för också)


En gång så hade typ ingen varit här hemma förutom hon o flintisen sen hade det blivit en massa disk och det var stökigt vilket vi fick skit för. Sen när vi sa att vi inte hade varit hemma då.. då var anklagelserna som bortblåsta "aha ja juste nämen då var det inget". Alla här hemma är trötta på hennes beteende och försöker ignorera henne när han är här, för då är hon som värst..!! :S


I förhållanden så gäller det att ((Ge och Ta)), han bara tar och hon bara ger.. WTF!!

Av Belllzz - 19 mars 2011 14:17

Shit vädret kan verkligen inte bestämma sig om det ska vara snö eller inget snö och

om det ska vara soligt eller regnigt m.m :S

Det är mysigt med snö på vinter (½ november - ½ mars) men nu är det snart april!


Den enda (som jag vet) som älskar snön är nog Bamse (brorsan's hund). Så fort han ser snö så börjar han hoppa och rulla sig i snön, o när snön är borta är han små deppig hela dagarna :P (nog flera djur som är exakt likadana).  


Iaf så är jag väldigt trött på snön och vill att den ska bort (permanent) för nu är det snart April!!! och jag vill (som många andra) att våren ska komma. Inte bara några dagar utan hela tiden, tills sommaren. Det är dags nu tycker jag att snön försvinner och att vår/sommaren ska få komma tillbaka :-o

Dag för att detta ska komma!! Snart är det påsk/ påsklov/ 1 maj  m.m

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards