Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Belllzz - 20 mars 2011 14:54

Jag måste pröva 3 saker:

  • Vatten med citron i
  • Grönt te
  • Vatten med gurka i

Det ska tydligen hjälpa:

  • Ämnesomsättningen/ fettförbränningen (+ få bort en massa gifter ur kroppen)
  • Hjälper en att få bättre immunförsvar (+ energin ökar)
  • Hjälper bli lenare och mer lyster (har jag hört

Jag vet inte om detta är sant men jag ska pröva i 1 månad och se om det funkar. Om det gör det, får vi se ;)


Jag börjar idag:

Morgon, 1 glas citron vatten och 1 kopp grönt te

Lunch, 1 glas "gurk vatten"


1.

2. Vitt te har samma effekt som grönt men, grönt är starkare!

3.

Jag undrar om det ger samma effekt om man blandar citron och gurka, så här:

????



2011 will be my bitch


 

Av Belllzz - 20 mars 2011 12:58

När det inte har funnits mat här hemma så har kjag blivit helt slö, min energi har varit = 0 så träningen har inte gått så jätte bra ex. i fre- och lördags så tränade jag inte ett skit... FAN!!


Nu har jag lite panik men, jag får börja om till 90%.

Jag har mkt bättre kondition än vad jag hade i början och musklerna är starkare än vad det var ifrån början men, celluliterna är ett stort problem som jag haft länge och nu har det kommit tillbaka lite (hade fått bort allt innan vi vart fattiga) p.g.a min urusla blodcirkulation m.m och dåliga kost. För nu har man ätit det man har hittat (det har blivit mkt vitt bröd, godis då o då, små ätit hela tiden av allt möjligt).


Konditionen är bättre än vad den var ifrån början men den börjar bli sämre samma sak med musklerna, så nu måste jag börja om med 90% men, jag ger inte upp för jag ska nå mitt mål..!!!!!!!!!

 

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards