Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Belllzz - 25 mars 2011 22:05

Jag som trodde det var jag som skulle söka efter en kille (till videon) och inte tvärtom, att han skulle hitta mig :P


Nu är han typ helt inne i det hela! hehe ok .. vilket är bra men lite skumt bara för han hittade mig på FB igår o nu ska vi göra en sexvideo :P det händer inte varje dag precis.. hehe

Aja nu måste man bara bestämma en tid och plats att göra det.


Ärligt talat så hade jag gett upp om att hitta någon som skulle vilja (började tänka att det kanske inte va meningen att jag skulle börja med porr) och sen så visar det sig att det löste sig men, tvärtom. För det är jag som ska leta & hitta personen, inte att personen ska hitta mig och föreslå att vi ska göra det :-o


  Bara ingen hittar videon eller nått... o tjuvkikar!! (förutom min agent)

Av Belllzz - 25 mars 2011 19:04

Jag är inte säker men jag tror att det är en kille som kan göra sex videon..


Först hade han hittat mig på facebook (på nått sett) sen sa han att jag såg bra ut m.m (små flörta på nätet liksom) sen började vi prata jobb o då kom vi in på ämnet modell. han tyckte jag skulle bli det men att det är svårt att få kontakter o att det är lättare att göra porr (sa han) då berättade jag att jag försöker komma in i den branschen (modell) och att "Ja det är väldigt svårt att få kontaketer och sen jobb oxå".

Sen oxå att jag kmr nog bli tvungen att göra porr (p.g.a ekonomiska problem) men för att ens få ett sånt jobb måste man ha en demo video (o jag sa sen vad man var tvungen o göra i filmen, för han ville veta) o då sa han att han kanske kunde hjälpa och undrade om det var några krav.


Det fanns ett krav: att killen ska ha "stort paket" + alla saker man skulle göra i videon!!


That's it..!!

Nu är bara frågan funkar 20cm eller är det för liten storlek ?? (jag tror att det funkar!! men är inte säker, för i såna brascher ska man ju typ ha gigantiska :S) så jag ska fråga min 2:a agent om den storleken går bra ;)

Av Belllzz - 25 mars 2011 10:36

Idag är det våffeldagen oxå!! jag kmr tyvärr inte kunna äta våfflor :S


Någon/några som ska göra det??


Shit nu blev jag skit sugen på våfflor :P

Av Belllzz - 25 mars 2011 09:49

Min frukost blev: 1 morot, lite chips som flintien hade köpt men det var endast smulor kvar, bantningspiller (så jag inte kmr vara så hungrig under dagen) och lite kak deg (behövs endast margarin, mjöl och socker, sen ska man egentligen ha sylt o göra dom i ungen "syltkakor") jag gjorde väldigt lite deg sen mådde jag illa (åt ca 4 tsk) så min lilla hund (Gina) fick resten. Hon äter allt möjligt speciellt nu när hon och Bamse inte har fått mat på 1,5 dag :S

Aja killarna går i skolan så dom får lunch och ibland går dom hem till kompisar efter skolan o då får dom äta lite där också, mamma jobbar så hon äter på jobbet samma sak med syrran eller så går hon hem till kompisar... och jag är hemma o försöker lista ut hur dagens mat ska se ut för alla.


Jag följer min regel med "en godis dag i veckan" iaf!! o jag tror att jag kmr ha den dagen idag (godis är mkt billigare än mat men mkt onyttigare) eller imorgon.. som vanligt :P

Tack vare tabletterna är jag nu inte hungrig men om jag missar känns det som om jag ska dö av hunger!


Men det finns andra som har det 1000ggr värre än vad jag har!!!!

 

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards