Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg under mars 2011

Av Belllzz - 4 mars 2011 00:59

Jag har vetat om det länge vilket ingen annan som jag känner idag gör!

Upptäcte det för flera år sen när jag var 13år men, vart helt säker när jag var 14år.

 

Jag har aldrig haft ett förhållande med en tjej men strulat har jag gjort (dock full eller drogpåverkad) Jag var ihop med "honom" 13-14½ år men, när jag var 14 (runt min födelsedag) började jag fundera mera på det och blev mer och mer säker. Efter det tog slut mellan "honom" och mig, så var jag var nära att ha ett förhållande med en tjej men, det blev inget.. kommer inte ihåg vrf :S


Dom som jag kände då visste men dom som jag känner idag vet inte, inklusiv min familj. Ingen har frågat mig utan antagit att jag är hetro om någon frågar då säger jag som det är. Det var en som jag känner än idag som frågade och då sa jag som det var men hon trodde jag skojade. Jag försökte övertyga att jag var det men hon trodde hela tiden att jag drev med henne :P aja så kan det oxå gå hehe!

  Jag struntar i om personer är homo-, hetro-, bi- eller transexuella!! man är som man är!! Jag brukar oxå säga att om man är bi så har man dubbelt så mkt valmöjigheter gämnfört med om man är hetro eller homosexuell ;)


I like this one !!

Av Belllzz - 3 mars 2011 18:06

Jag måste bli bättre på att stänga av datorn och inte ha den på Standby!!

Min dator blir väldigt seg när jag inte har stängt av den, vilket kan ta dagar innan jag gör det!! Jag har den bara på Stanbyläge hela tiden (egentligen är datorn på, men är bara i viloläge) vilket gör att datorn blir seg och man slösar en massa onödig el oxå (en massa reklam om detta ute på gatorna, i tunnelbanorna m.m just nu :P )
Jag tänker inte så mkt på elen så… mera på datorns batteri.. om man har på den för länge så kan man bränna batteriet + om man har laddaren i datorn hela tiden så kan laddaren brännas o gå sönder :S vilket inte e så bra!

Man kan ha datorn i Stanbyläge när man är borta en snabbis: kanske ska ut o handla eller nått sånt m.m
Stäng av den om: man inte ska ha den på hela dagen eller om man ska resa bort under någon/några dagar eller på natten är bra o stänga av den helt!!

Vilket jag själv måste bli bättre på!!

NO!!

YES!!

Av Belllzz - 2 mars 2011 15:59

Nu vill han att jag ska skaffa en nakenbild eller endast naken överkroppsbild och skicka till honom :S


Först frågade han om en bild på mig i underkläder och jag hittade inga bra så jag skicka in denna (172cm, 53kg) sen nu när jag skickade in den (+ 2 till) så ville han ha bild på mig helt näck eller naken överkroppsbild!!!


Tränings- BH:n + träningsbyxorna är i strl S från H&M. Väldigt bekväma byxor + BH och jag har sjäv köpt en likadan tränings-BH fast vit Rekommendrar att köpa båda..!! Byxorna 399:- och BH:n (finns i olika färger) 149:- H&M


Han visste inte om om producenten som han sammarbetar med just nu kmr godkänna bilderna och han behöver en nakenbild (tydligen så var det de ända som fattades) men sen vid slutet så sa han att jag låg bra till att bli vald :P eh hehe ok men nu är bara frågan: Är det fejk eller riktigt jobb? och ska jag skicka in en nakenbild eller inte?!!


Jag vill inte göra såna hära modelljobb :S

Av Belllzz - 2 mars 2011 15:44

Skumt att jag inte är hungrig…!?!

Jag har ätit 1½ macka med lite ost (Gina fick resten) på morgonen, sen åt jag ½ kopp fil med müsli vid lunch. Tänkte på vad jag hade ätit under dagen när jag kom hem 19.00 då åt jag 4 skålar råg flingor som middag!! är fortfarande proppmätt efter det :P

Inte bra egentligen, det är för lite! speciellt när man jobbat ifrån 10.00 – 13.00 och gick sen runt i stan 13.15 – 18.00… aja imorrn blir det mer ;)

Weird..!!

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Skapa flashcards