Belllzz (This is me & more...)

Direktlänk till inlägg 1 april 2011

A slip back... Almost...!

Av Belllzz - 1 april 2011 19:11

Just nu känner jag mig tjock som om jag väger 100kg, vill dricka mig redlös och ta en massa droger eller piller (inte som självmord, bara så man försvinner ett tag i sin egen värld) men det ska jag inte göra + tjata på mig själv att bilden jag ser i spegeln (100kg) är fejk!!

När man har haft olika beroenden eller ätstörningar så går det aldrig 100% bort som man nu kanske märker.

Jag slutade med allt för 3 år sen och jag håller fortfarande på att kämpa med detta.. Jag drack för ca 2 månader sen (5 jan) när jag fyllde år och sen 9 feb för att mamma vill se hur jag är på krogen vilket gick bra (båda gångerna) p.g.a att jag hade en grym kontroll på mig själv ;) Jag drack lite så att jag kunde stå, gå prata normalt..!! och inte så att jag låg däckad på gatan eller på en soffa etc. (ungefär som förr).  

Alkohol är det enda jag har rört (men har haft kontroll) sen jag slutade (för 3 år sen) och inget annat.!!

Har inte tagit några droger, slutat äta eller stoppat ner fingar i halsen för att spy upp mat eller bara få bort ångesten m.m

Men just nu har jag en stort lust till att göra allt detta + att dricka en massa (utan kontroll)


Vrf just nu?! som jag vill göra allt igen?! är nog för att alla klagar på vad man än gör:

  • Alla vill att jag ska skaffa ett jobb och när jag letar, går på intervjuer så får jag inget (har nog gått på ca 50 interjuer på 2 månader)
  • Alla tjatar om att jag ska skriva in mig på arbetsförmedlingen och jag har gått dit men inget händer på 2 tim då har jag gått (detta har hänt 2 ggr på 2 olika ställen: 1 i hallunda och 1 i stan), jag har ringt dit en massa men då är det kö vilket har gjort att mina pengar tar slut på mobilen (jag har lånat mammas men då fick jag vänta i 1 tim och det kostade en massa)
  • Vi får fortfarande avslag när mamma söker efter hjälp hos SOS men dom säger att vi får för mkt pengar, när vi inte får nått eller nu har nått heller så det är ganska akut nu.
    För mamma är sjuk (epilepsi) och behöver pengar till medicin + våran hund Bamse behöver medicin (smärtstillande) för sina ledproblem och bara det kostar MKT pengar!!! sen kmr räkningar, försäkringar, mat m.m oxå :S

Måste hitta en kamera så jag kan göra den dära demo videon då får vi pengar på nått sett eller om man kan börja jobb asom en strippa men jag vet inte ens hur man söker till det så det kmr nog inte gå.


Jag skulle hellre bli strippa än en porrartist för filmer är typ permanent asså det finns på film och det är inte strippandet + man är mer anonym som strippa än som porrartist..!!


Vad gör man inte för familjen.. eller hur!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Belllzz - 21 juli 2011 00:58

Nu är det nära!! i början av augusti då ska vi börja sälja valparna!!   Om 3 veckor är dom 9 veckor och då ska vi börja fråga runt lite mer innan vi lägger ut på nätet. Dom ska lämnas bort tidigast 9 augusti måste hinna försäkra, besikta, chippa,...

Av Belllzz - 18 juli 2011 22:19

Nu har jag äntligen fått reda på vart i Thailand vi ska till och det är… Bangkok!!!   Vi ska åka till Bangkok, Thailand!!  och vi ska mellanlanda i Peking, Kina kmr då vara där i 4tim och sen åka vidare till Bangkok men, på hemresan så ...

Av Belllzz - 15 juli 2011 19:03

Jag har blivit frågad att följa med till Thailand   (inte riktigt bjuden men…typ :P)   Min kompis frågade nyss om jag vill följa med och jag är lite osäker p.g.a. pengar, Gina, jobb, boende osv. Biljetten ska kosta 5132:- och dom ska k...

Av Belllzz - 13 juli 2011 18:05


Lilla "Lelle" (jag kallar henne det) fyller 1år idag!!      Min syrras unge "Lelle" är redan 1år och nu på lördag ska det vara en liten fest för henne men, syrran och hennes man hade inte riktigt tänk logiskt när dom skickade ut inbjudningar...

Av Belllzz - 13 juli 2011 18:00

Den allra sista Harry Potter filmen har sverigepremiär idag!!!   Shit jag kom ihåg när den första filmen kom ut, då var de tre i huvudrollerna skit små runt 10-11år. Idag ca 10-11 år senare har den sista 8:e filmen premiär.Måste se den!!!   K...

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards