Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Belllzz - 2 april 2011 17:49

Jag har precis hittat en strippklubb där man kan få jobb, man får utbildning och allt (så man får lära sig att bli proffesionell striptease dansör + arbetsplatsens policy).!! nice :D

http://www.clubkino.se/

 


Men jag ska nog besöka klubben först och sen får vi vad som händer (+ om jag blir intresserad, så vet jag var den ligger).

Jag kollade lite på nätet var klubben ligger (så att jag vet på ett ungefär var jag sen ska) och man ska ta tunnelbanan till rådmmansgatan sen ska man gå en bit men, det ligger typ brevid johanneskyrka :P

Orka att en strippklubb ligger brevid en kyrka haha!! 

Av Belllzz - 2 april 2011 13:59

Någon som vet hur man ska göra för att flytta utomlands?

Försäkringar m.m.?

men om man bara reser (en längre tid men, inte flyttar) borde det inte vara större problem utan att fixa pengar till en flygbiljett. Nu kmr nästa fråga: hur gör man med husdjur (min hund, Gina) hur man gör då??


Jag vill helst flytta till USA. För där behandlar dom inte hundar som skit, skatten är inte skyhög och man pratar Engelska (Amerikanska) där och inte ex. Japanska :P

Av Belllzz - 2 april 2011 01:08

Jag funderar på att flytta utomlands eller bara resa iväg någonstans, helst till Nordamerika!! På ett spontat, impulsivt sätt men jag har en hund så det går nog inte.. tror jag? eller så fixar jag så hon kan följa med (det måste ju gå! vet dock inte hur man gör)


 


Det verkar ju omöjligt att få jobb och lägehet här i Sverige.
Sveriges skatt är en av de högsta i hela världen!! :-o det är också faktiskt en stor anledning vrf jag inte vill leva i Sverige + det känns så litet och enformigt här!!  men jag måste ha pengar till resa, sen fixa nått billigt ställe att bo på tills man får ett jobb. Annars så är det nog inga större problem (tror jag)


Någon som vet, hur man gör? måste göra? och hur gör man om man ska ta med ett husdjur (hund)??


+ då slipper jag allt tjat här hemma och problem oxå. Jag tror att jag skulle må mkt bättre, psykiskt om jag gjorde det!!

Av Belllzz - 2 april 2011 01:02

Vrf jag inte kan, har jag ingen aning om! det är egentligen världens lättaste sak att göra.


Min bekännelse är:
Jag kan inte blåsa upp en ballong!


Hur sjuk är inte det :-o alla har försökt lära mig men det går inte!! t.o.m min lillesyrra försökte, (som är ca 7-8 år yngre än mig) skulle lära mig men det gick inte :P
Ingen stör sig på det förutom, jag själv!!


haha sjuuuk grej att jag inte kan… eller hur!!  En gång övade jag typ varje dag i 3 månader men, det gick iaf inte så jag gav tillslut upp!!


Det finns ju andra sätt o göra det på ex. köpa en speciell tub med luft eller en med gas i (helium) så man får en smurf röst :P eller via en PET-flaska funkar oxå men, jag vill göra det på det vanliga sättet (billigaste och smidigaste sättet) via munnen:


(hittade bilden på google)
T.o.m ungen här kan göra det,  säkert inte ens 5-6 år eller nått och jag som är 18 år kan inte (ganska skämmigt egentligen :P )

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards