Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Belllzz - 4 april 2011 13:45

En tjej som storebrorsan träffade endast under 1 helg och är nu typ besatt av honom.


Dom träffades via nätet (det var så dom fick kontakt) och sen bestämde att dom skulle träffas 1 helg och då hade dom sex, 2/3 hade dom inget skydd. Sen så pratade dom lite mer efteråt och ville inte han träffa henne igen typ för hon betedde konstigt (tjatig och kontrollerande) under helgen dom spenderade tillsammans och efteråt.
Då började hon säga att hon var gravid och sen så var hon inte det o igår så kom ett sms till honom "jag är förresten gravid, förlåt!". Nu är han helt förstörd för han vill inte ha någon unge.. nu!!
Han vill ha jobb, egen bostad, bli äldre och känna sig mer mogen för det (vilket är jävligt smart tänkt!!!)


Men vi misstänker att hon ljuger för hon säger att hon är i 7:e veckan och dom träffades för ca 3-4 veckor sen. Hon hade sagt till han att hon blev våldtagen på en fest som hon var vid några veckor innan hon fick kontakt med brorsan. Men hon är 100% säker på att det är han som är pappan men det låter mer logiskt att hon blev det av våldtäkten (om det nu ens är sant).


Jag hatar lögnare (som jag skrev om förut) och tydligen är hon lite av en mytoman också.. så man vet aldrig :S


Det är många som ljuger om våldtäkt, misshandel eller rån etc. bara för att få uppmärksamhet och empati osv. och det är så vi tror att.. det är så det ligger till när det kommer till henne.


Nu är bara frågan är det sant eller falskt!!

Av Belllzz - 4 april 2011 10:24

Dagens planer skulle ha varit:

  • Följa med lillebrorsan till skolan
  • Gå till arbetsförmedlingen eller ringa
  • Åka in till stan o kolla runt lite
  • När jag var i stan tänkte (kanske) kolla på bio ”I am number 4″

Så här ser dagens planer ut istället:

  • Lillibrorsan är sjuk så jag jag var tvungen o hämta honom efter 20min
  • Sen har jag känt mig små dålig hela helgen o nu har det blivit mkt värre
  • Jag ska ringa till arbetsförmedlingen
  • Stan och bio får nog bli en annan gång
  • Annars kmr det nog bara vara sova och te som gäller för mig om inte mamma tvingar mig till en massa

 

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards