Belllzz (This is me & more...)

Direktlänk till inlägg 10 april 2011

Gina tog oskulden idag!!

Av Belllzz - 10 april 2011 01:21

Vi ringde "A" och han sa att vi kunde komma direkt när vi sa att Gina behöver en ”parnings partner”:P


Vi höll på och laga mat sen så ringde mamma "A" (en kille som vi har känt länge) och han frågade oss precis när han hade skaffat en hund (Boss) om vi ville para med Gina men, jag hade redan planerat Gina och Papi så då blev han som en reserv.
Sen så dog ju Papi (ingen fattar riktigt hur) så då ringde hon honom för se när han kunde para (vi tänkte liksom imorgon eller någon gång nästa vecka) o då sa han att vi kunde komma på direkten.
Vi höll på göra pizza (hade ingredienser så det gick o göra på små taco pizza :D) så vi förberedda pizzorna dom så man sen kunde stoppa in dom i ugnen när vi skulle komma hem igen efter parning.


Iaf när vi hade förberret klart dom så gick vi (brorsan, mamma och jag) till "A".
Han stog beredd men Boss utan för sitt hus, sen fick Boss och Gina lukta lite på varann o hälsa m.m
Gina hon accepterade honom på direkten.. OK hon små morrade och skällde lite i början (vilket är vanligt) men när han luktade på henne vek hon svansen och lyfte på baken, då visste man direkt att hon hade accepterat honom.
Efteråt sprang dom in på baksidan av huset (han har högt stängsel eftersom Boss är ute hund o är där hela tiden), dom sprang runt lite och busade, han hoppade på henne ett par gånger men hon sprang ifrån.. efter ett tag så hörde man att dom höll på.
Först dom slutade springa omkring, hon lät ju hela tiden men nu så lät hon annorlunda och vi kunde inte se nått för det var kolsvart ute så vi kunde bara lyssna och man hörde klart o tydligt när dom höll på. Medans dom höll på så stog vi en bit bort, kollade inte på hundarna och pratade om det nu blir lyckat hur vi skulle göra m.m


"A" vill endast ha 5.000:- för en hund (ville inte ha något för själva parningen som de flesta egentligen vill) och om det endast blir 1 valp  då skulle vi dela på priset 2.500:- istället vilket är grymt bra och väldigt billigt ;)


Efteråt (ca 10min) när det var över så sprang Gina direkt till mig o började hoppa och sen på alla andra. Boss gick runt o var stolt men utmattad (han hade ansträngt sig mest) medans Gina sprang runt o runt hela tiden och var överlycklig.
Det tog ett tag innan Gina hade lugnat ner sig för när hon kom hem började hon hoppa, springa runt, vifta på svansen, låta, stryka sig på allt o alla hela tiden men nu så har hon äntligen lugnat sig och ligger o sover.
Ligger där i mitt knä o myser.. Detta är inte taget idag men, det är det senaste innan oskulden togs :P


Vi ska tillbaka imorgon för att para igen och troligen ytterligare en gång efter det, för att verkligen vara säker på att det blir lyckad graviditet. Nästa helg kmr man märka om det blev lyckat eller inte ;)


Juste dom tog oskulden på varandra!! Ingen av dom hade gjort det förr, vilket är ganska grymt.. annars brukar alltid den ena ha gjort det förut :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Belllzz - 21 juli 2011 00:58

Nu är det nära!! i början av augusti då ska vi börja sälja valparna!!   Om 3 veckor är dom 9 veckor och då ska vi börja fråga runt lite mer innan vi lägger ut på nätet. Dom ska lämnas bort tidigast 9 augusti måste hinna försäkra, besikta, chippa,...

Av Belllzz - 18 juli 2011 22:19

Nu har jag äntligen fått reda på vart i Thailand vi ska till och det är… Bangkok!!!   Vi ska åka till Bangkok, Thailand!!  och vi ska mellanlanda i Peking, Kina kmr då vara där i 4tim och sen åka vidare till Bangkok men, på hemresan så ...

Av Belllzz - 15 juli 2011 19:03

Jag har blivit frågad att följa med till Thailand   (inte riktigt bjuden men…typ :P)   Min kompis frågade nyss om jag vill följa med och jag är lite osäker p.g.a. pengar, Gina, jobb, boende osv. Biljetten ska kosta 5132:- och dom ska k...

Av Belllzz - 13 juli 2011 18:05


Lilla "Lelle" (jag kallar henne det) fyller 1år idag!!      Min syrras unge "Lelle" är redan 1år och nu på lördag ska det vara en liten fest för henne men, syrran och hennes man hade inte riktigt tänk logiskt när dom skickade ut inbjudningar...

Av Belllzz - 13 juli 2011 18:00

Den allra sista Harry Potter filmen har sverigepremiär idag!!!   Shit jag kom ihåg när den första filmen kom ut, då var de tre i huvudrollerna skit små runt 10-11år. Idag ca 10-11 år senare har den sista 8:e filmen premiär.Måste se den!!!   K...

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards