Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Belllzz - 13 april 2011 18:17

Juste om man vill veta betydelsen för ”S&M” läs då HÄR



Personligen så tycker jag att denna är sämre!
Låten är mkt bättre när det bara är Rihanna som sjunger, det låter typ fel eller nått när Britney är med :/

Av Belllzz - 13 april 2011 18:11

Om det nu blir en flytt, så istället för USA blir det nått land inom EU för där kan man tydligen bara köpa biljett, packa väskan och sen dra! (helst med Gina).

Om jag ska till USA så är det mkt pappersarbete och sen troligen karantän för Gina (bara Det kostar en massa) såå.. eh.. aa får se när det kmr till att ta med henne dit…

Jag kmr nog vara borta ett par månader men, inte flytta permanent.


Jag funderar på Frankrike, Grekland, Cypern, Tyskland, Storbritannien, Spanien, Malta eller nått sånt och sen kanske nästa blir USA ;)


Lite mer om EU: http://sv.wikipedia.org/wiki/Europeiska_unionen

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards