Belllzz (This is me & more...)

Direktlänk till inlägg 21 april 2011

Happy Easter everyone

Av Belllzz - 21 april 2011 14:18

Glad Påsk allihopa!!

Happy Easter everyone!!

Eftersom jag inte kmr kunna vara inne i helgen och att tidinställt inlägg inte funkar längre så får jag önska alla Glad påsk, nu på skärtorsdagen istället ;)

 
 
Ingen bild

Grönos

23 april 2011 00:01

Det är trist att ha dåligt med pengar, jag undrade om jag läste rätt att sociala inte betalar, vad är det för värld vi lever i?
Bäst för dig är att dra utomlands några år för att mogna och dra in pengar, dock inte som prostituerad... Leta efter någon långt borta du kan bo hos gratis. Lycka till!

Belllzz

25 april 2011 16:09

aa sociala gör så med alla egentlige för att spara pengar.
Dom är riktiga "änglar" tills man börjar få problem för när dom får en klient då får dom pengar för att hjälpa den personen men istället för att betala så behåller dom pengarna själva för egen vinning.

SOS kan man INTE lita på!!

jo asså jag vill ju inte prostituera mig men är typ tvungen för jag letar o letar efter ett jobb men får aldrig nått :S (kmr fortsätta let när jag prostituerar mig oxå)
För att kunna resa måste jag ha pengar och jag känner verkligen inte nån utomlands och dom som bor här i Sverige som jag känner kan eller vill inte hjälpa.. om jag ska flytta eller hålla på o resa så måste jag nog vänta tills efter sommaren i början av hösten för min hund är troligen gravid och ska då föda i början av sommaren sen måste jag ta hand om valparna i drygt 1 - 1½ månad o även sälja så i början av hösten kan jag nog börja resa!

tack :)

 
Ingen bild

Petra

23 april 2011 17:16

Jag var i samma situation som dig men sålde aldrig min kropp trots att det fanns tillfälle. Jag träffade en fadersfigur som jag visserligen gav sex till under många år och han gav mig en ny infallsvinkel på hur mitt liv såg ut och gav mig den kärlek jag behövde samt ett självförtroende. Vi levde ihop i 10 år och jag har mina barn med denne superman. Du behöver nog också en fadersfigur som har tid med dig och lär dig rätt och fel i livet. Han behöver inte vara framgångsrik men gärna självständig och ha tid. Flytta nu innan du går ner dig i din mammas problem. Min epost är petra.horngren@hotmail.com om du vill fråga något. Kan du flytta utomlands.

Belllzz

25 april 2011 16:19

jag vet vad som är rätt o fel och jag letar inte efter någon man eller kille som ska uppfostra mig heller. Min pappa kanske inte var den bästa för han var inte så mkt till att visa känslor (han gör det nu med mina yngre syskon som bor där vilket är mkt bra :))

Jo jag försöker ju flytta men när man går på intervju efter intervju och alla säger att jag måste ha mer erfarenheter i det jobbet men det är inte så lätt när alla säger nej att få erfarenheter (kmr dock inte ge upp att leta efter ett någorlunda normalt jobb) så tjänar jag inga pengar + min mamma hennes problem iaf med ekonomin drabbar alla hemma och jag tänker mest på mina yngre syskon mera, fast jag vet att dom inte är mitt ansvar men ändå om hon nu är väldigt sjuk och sen dör då kmr dom åka till foster hem och det vill jag inte så dety är därför jag vill tjäna pengar på nått sätt så ifall det händer då är man beredd ekonomiskt (lite iaf)..

 
Ingen bild

Sökarinnan

23 april 2011 22:55

Håll dig borta från modellvärlden, den är snuskig och fullt av fula gubbar som lurar dig i säng utan att de betalar.

Belllzz

25 april 2011 16:00

jo jag vet och jag känner några som är modeller och dom har sagt just Det. Så har jag sagt att dom inte måste ha sex för att få jobb eller bättre rykte då gör man det på fel sätt!

så det är jag beredd på ;)

 
Ingen bild

Anders

25 april 2011 20:27

Prostituera dig INTE och gör du det gör det utanför EU och USA då polisen och soc har register på de som varit det och detta kommer följa dig så länge du lever. Sök dig långt bort om du nu ska hålla på. Malmskillnadsgatan har högupplösta kameror, bara så du vet. Glöm den sympati media har för prostituerade, du är lägst stående och kommer få det mycket hett om öronen om du börjar. De är lätt att hitta dig om du står där, soc och polisen har personer där titt som tätt och tänk bara när du får barn eller man och detta kan komma ut till dina barns kompisar. Det är en genomrutten värld skall du veta. Måste du, dra iväg nu och gör det inte i I-länderna då de samkör sina register, du kan tjäna lika mycket eller mer i u-länderna. Skit i hunden, den kommer bara vara till problem trots att jag vet att man älskar dem över allt annat.

Belllzz

26 april 2011 15:12

hmm.. a sant har tänkt mkt på sociala och polisen (men det är tack vare social som vi, familjen är i den situationen vi är i just nu!) men hunden måste med mig för annars så måste jag avliva henne för ingen vill ha henne (sjuukt) så henne kmr jag inte lämna ifrån mig..

sympati i media är bara fejk så det vet jag, barn kmr jag nog inte skaffa, inte en man heller för det har hänt en massa där inom både områdena och just nu har jag inte några planer på det (kanske ändras i framtiden.. vem vet)
att börja i EU ex. Italien, Grekland, Frankrike, Spanien eller nått sånt, då är bara frågan.. hur?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Belllzz - 21 juli 2011 00:58

Nu är det nära!! i början av augusti då ska vi börja sälja valparna!!   Om 3 veckor är dom 9 veckor och då ska vi börja fråga runt lite mer innan vi lägger ut på nätet. Dom ska lämnas bort tidigast 9 augusti måste hinna försäkra, besikta, chippa,...

Av Belllzz - 18 juli 2011 22:19

Nu har jag äntligen fått reda på vart i Thailand vi ska till och det är… Bangkok!!!   Vi ska åka till Bangkok, Thailand!!  och vi ska mellanlanda i Peking, Kina kmr då vara där i 4tim och sen åka vidare till Bangkok men, på hemresan så ...

Av Belllzz - 15 juli 2011 19:03

Jag har blivit frågad att följa med till Thailand   (inte riktigt bjuden men…typ :P)   Min kompis frågade nyss om jag vill följa med och jag är lite osäker p.g.a. pengar, Gina, jobb, boende osv. Biljetten ska kosta 5132:- och dom ska k...

Av Belllzz - 13 juli 2011 18:05


Lilla "Lelle" (jag kallar henne det) fyller 1år idag!!      Min syrras unge "Lelle" är redan 1år och nu på lördag ska det vara en liten fest för henne men, syrran och hennes man hade inte riktigt tänk logiskt när dom skickade ut inbjudningar...

Av Belllzz - 13 juli 2011 18:00

Den allra sista Harry Potter filmen har sverigepremiär idag!!!   Shit jag kom ihåg när den första filmen kom ut, då var de tre i huvudrollerna skit små runt 10-11år. Idag ca 10-11 år senare har den sista 8:e filmen premiär.Måste se den!!!   K...

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards