Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Belllzz - 25 april 2011 17:07

Jag hittade äntligen gatan efter 2 dagars letande!!


Jag har var på helt fel område hela tiden (asså gått i motsatt riktning) om jag skulle ha gått efter min magkänsla så skulle jag ha hittat gatan på direkten :P aja det viktiga är att jag hittade den (ligger förresten på ett väldigt centralt ställe men, samtidigt lite gömt).

När jag kom dit så såg man på direkten prostituerade där som letade efter torskar. Det fanns svenskar, utlänningar, killar, tjejer, unga, gamla som stog där och prostituerade sig (man märkte tydligt vilka som gjorde det) o det fanns en dealer som sålde knark (den personen erbjöd mig, han/hon trodde typ att jag var en prostituerad eller nått för jag gick fram o tillbaka på den gatan).


Jag fick typ världens ångest ville typ bara därifrån men, jag vet ändå samtidigt att jag kmr stå där typ nu denna vecka (1:a gången, i nyktert tillstånd). När jag var där tänkte jag passa på att kollade runt lite så jag skulle veta exakt vägen dit eller om det fanns en enklare väg (vilket det fanns!!) eller om man någon gång (av någon anledning) skulle behöva fly så vet jag exakt var jag ska springa.


Jag kmr så klart inte sluta söka "vanliga" jobb när jag gör detta. Men vi behöver pengar NU inte om 1-2 månader... vi behöver mat till oss och till hundarna + Bamses medicin (smärtstillande) 400:- i månaden och mammas medicin (epilepsi) 400:- i månaden.. det behövs verkligen!! Gina är troligen gravid och då behöver hon näring för det oxå! Även alla andra räkningar..


Jag kmr troligen försöka flytta utomlands i början av hösten om Gina är gravid (då får jag ta det först) om det nu är "positivt" så ska hon föda i början av sommaren (juni) och sen så ska jag ta hand dom i ca 10-12 veckor och sen sälja (får se hur många det blir oxå).


 

Så i början av hösten blir det nog + då har jag nog pengar oxå till biljett och typ pass till Gina (om hon nu ska med) för man måste tydligen göra pass till henne till varje land man ska resa till inom EU (det kostar ju oxå).

Av Belllzz - 25 april 2011 16:19

Jag är nog världens klantigaste person, jag råkade dricka sur mjölk imorse. Fy fan det är nog ett av det vidrigaste jag någonsin har smakat.


När jag vaknade gick jag direkt till kylen och bara tog en blå mjölk som vi hade kvar (jag tänkte aldrig på att kylen inte har funkat i dagar och att mjölken var varm.. för jag var VÄLDIGT trött) o började dricka direkt ur paketet. Istället för en bra och mogen mjölk så fick jag sur och vidrig mjölk. Av någon anledning märkte jag inget innan jag hade svalt 2 klunkar men, det kom upp fortare än vad det kom ner (jag var väldigt snabb att spy upp allt i vasken).

Efter så hällde jag ut det som fanns kvar, mjölken var nästan genomskinlig, det kom ut en massa klumpar och världens stank som alla märkte när man bara gick i närheten av köket. En tjej glömde ett glas mjölk på sitt kontor i ett par dagar och det var ungefär så här mjölken var, som jag drack (blääää!!) mår bara illa av tanken på mjölk just nu :P

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards