Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Belllzz - 9 maj 2011 21:14

Shit det var längesen jag skrev sist!


 


Jag har sökt en massa jobb och letat lite fler ställen där man kan "stå" men malmskillnadsvägen är nog den "klassiska vägen" att stå på... aja jag tänkte faktiskt vara där just nu men jag fick mensen igår så det går inte (väldigt typiskt att få det just när man har planerat nått) så nu i helgen blir det istället (har sagt det länge men det var minus grader på kvällarna förut så då kunde jag inte).

Jag kmr typ jobba hos "A" (jag parade Gina med hans hund Boss), mamma har tydligen pratat med honom och jag ska få provjobba lite (asså jag vet hur man gör för jag gick en utbildning men, jag valde hotell och inte restaurang som ingen fattar) han äger en kareoke/bar men, på dagarna är det en vanlig restaurang. Grejen är han går i konkurs hela tiden, sen startar han om på nytt och sen går han i konkurs... igen.. hmm aja får se hur det kmr gå där, om det nu ens blir nått!!


Gina är gravid, vi är helt säkra (äntligen) nu är bara frågan hur många valpar det är ;) 

Juste eftersom hon ska ha valpar så måste jag fixa i grovköket (där ska hon föda valpar + hon ska ha det rummet för sig själv så att dom får ha lite privat ) förbereda m.m men mamma tjatar på att jag ska skaffa ett jobb och samtidigt säger hon att när valpar kmr då måste jag vara hemma 24/7 för jag kan inte gå någonstans... hur ska jag då kunna jobba?! eller om jag måste jobba hur ska jag då vara hemma 24/7?! 

Jag ställde dom frågorna då säger hon att vi får ta det då men, det går inte. Om jag nu hittar ett jobb och sen säger (de första dagarna på jobbet) att "jag måste vara hemma för min hund har fått valpar" det kmr inte se bra ut för mig till arbetsgivaren... så man kan inte ta det då, utan man måste planera. 


 Här var hon själv, endast 4 veckor <3


Juste hundar ska vara gravida i ca 9 veckor men, hon kmr nog föda i v.8 för hon har varit tidig med alla tecken, 1 vecka för tidig... Det ska inte vara så farligt att vara lite tidig men man får inte vara för tidig eller för sen (ungefär samma sak som med människor).

I början och/eller mitten av juni (får se om det blir för tidigt eller inte) ska hon föda :D 

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards