Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Belllzz - 17 maj 2011 22:03

‎*Who's Guilty Here?*

A wife is dreaming in bed, she suddenly wakes up and shouts, "Quick! My husband is home!"
Her husband wakes up and jumps out of the window...

Av Belllzz - 17 maj 2011 16:46

Måste träna (har blivit sämre på det), ta en lång duscha och sen vid 23.00 då ska jag in till stan. 


Jag har stjutit upp det för länge nu så idag måste det hända. För jag måste betala en massa snart för valparna: vaccinationer, chippning, avmaskning, veterinarbesök, försäkringar osv. och valparna ska komma om ca 3veckor (vet inte hur många det är än men vi tror att det är ett antal iaf).

Sen oxå hyra till mamma och en massa annat för jag har ex. inte ätit nått idag så hur man än vänder och vrider på det, finns det inte så mkt valmöjligheter längre...


Istället för att deppa ihop så får man lösa det på nått sett och detta är det 1:a (snabbaste) sättet jag tänker på (behöver pengar nu) är prostitution... tyvärr!

 Haha!! jag har tur som inte är den här (bilden) situationen iaf :P

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards