Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Belllzz - 20 maj 2011 14:08

Jag gick ut med hunden imorse och det första man såg (förutom att solen äntligen skiner :D) var en massa pollen flyga runt, det fösta jag började tänka på, dom som är pollen allergiker och som kanske inte hunnit köpa medicin att det måste vara skit jobbigt. Som tur så har inte jag någon allergi vilket är väldigt skönt!!


Grejen är man kan på pollen allergi när som helst.. kan vara 0, 5, 10, 15, 20, 25 eller 30+ som man kan bli pollen allergiker.

Ex. mamma hon fick det när hon var ca 30 och nu känner hon verkligen av det kliar i näsan och om hon inte tar medicin så börjar ögonen klia och det sväller typ omkring ögonen så hon blir nästan blind ju längre det går utan någon medicin... jag och mina syskon har en riktig tur som är allergiker (nu iaf). 


Juste mamma ändrade sig av någon anledning så nu idag ska jag åka in till stan som jag hade tänkt ifrån början.. får se hur det kmr att gå..

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards