Belllzz (This is me & more...)

Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

Operation, fosterrörelser och jobbsökande

Av Belllzz - 26 maj 2011 14:26

Idag ska mamma operera sig i huvudet och jag ska till stan för att vara är om hon behöver hjälp hem efteråt (om hon nu får åka hem) sen så ska gå runt och söka jobb (skrev ut en massa CV igår) efter det mot natten ska jag till gatan... JUSTE igår morse kände och såg man (jag var först :P har ett extra öga på henne så inget går fel) för första gången, fosterrörelser i Ginas mage :D :D 


Just nu hjälper jag mamma att tvätta och städa hela lägenheten så hon inte behöver tänka på det sen, imorgon ska vi storhandla (hon har fått extra mkt pengar, för hon har jobbat dubbelt nästan varje dag och det är ca 15tim/dag!!! :-o)... nu försöker jag hjälpa till så mkt jag kan så att det ska bli lätt som möjligt efter "operationen" (kmr inte vara en riktig ((hjärnoperation)) utan dom ska ta bort den stora knölen och sen ta prover för att se vad det är för något). 


Ska snart åka in och söka en massa jobb ;) (hoppas man får lite positiv respons) och sen mot kväll-/natten så kmr jag stanna kvar, om inte mamma behöver hjälp hem (hennes operation börjar 18.30)


 Hon har nu blivit ännu större och bilden togs i måndags :) (äntligen börjar man känna och se rörelser där inne :P)


Jag skulle ju söka jobb hos "A" men han är omöjlig att få tag på jag har ringt, gått hem till honom, försökt kontakta hans fru men.. ingen får inte tag på honom?!!? skit jobbigt så jag ska nog skita i honom...

Aja får se vad som händer nu när jag ska till stan idag ;) (ska försöka tänka positivt)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Belllzz - 21 juli 2011 00:58

Nu är det nära!! i början av augusti då ska vi börja sälja valparna!!   Om 3 veckor är dom 9 veckor och då ska vi börja fråga runt lite mer innan vi lägger ut på nätet. Dom ska lämnas bort tidigast 9 augusti måste hinna försäkra, besikta, chippa,...

Av Belllzz - 18 juli 2011 22:19

Nu har jag äntligen fått reda på vart i Thailand vi ska till och det är… Bangkok!!!   Vi ska åka till Bangkok, Thailand!!  och vi ska mellanlanda i Peking, Kina kmr då vara där i 4tim och sen åka vidare till Bangkok men, på hemresan så ...

Av Belllzz - 15 juli 2011 19:03

Jag har blivit frågad att följa med till Thailand   (inte riktigt bjuden men…typ :P)   Min kompis frågade nyss om jag vill följa med och jag är lite osäker p.g.a. pengar, Gina, jobb, boende osv. Biljetten ska kosta 5132:- och dom ska k...

Av Belllzz - 13 juli 2011 18:05


Lilla "Lelle" (jag kallar henne det) fyller 1år idag!!      Min syrras unge "Lelle" är redan 1år och nu på lördag ska det vara en liten fest för henne men, syrran och hennes man hade inte riktigt tänk logiskt när dom skickade ut inbjudningar...

Av Belllzz - 13 juli 2011 18:00

Den allra sista Harry Potter filmen har sverigepremiär idag!!!   Shit jag kom ihåg när den första filmen kom ut, då var de tre i huvudrollerna skit små runt 10-11år. Idag ca 10-11 år senare har den sista 8:e filmen premiär.Måste se den!!!   K...

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards