Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Belllzz - 28 maj 2011 16:44

Jag ringer till honom och hans fru (flera ggr), går hem till honom (flera ggr), åker till hans jobb (där jag ska kanske jobba) och jag får inte tag på honom!!


Min mamma tjatar och tror inte på mig att jag ringer och går hem till honom eller åker till hans jobb, för det händer aldrig nått (asså att jag aldrig har pratat jobb med honom, rättare sagt.. aldrig riktigt fått chansen). Jag har idag försökt ringa till "A" och hans fru i 1-2 timmar nu o antingen är det upptaget eller kommer jag till telefonsvararen… och det har varit så hela tiden i dagar (börjar känna mig som en ”stalker” nästan :P ).
Han är fan OMÖJLIG att få tag på!!! Skit jobbigt för jag behöver ett jobb.


För ett par dagar sen när jag och lillebrorsan handlade på Willy:s då erbjöd han att ge mig skjuts hem (brorsan hade gått till en kompis) och då försökte jag prata med honom om jobb.
Han sa att han inte kunde säga nått nu, för vi var i bilen och det var för komplicerat för honom och han försökte byta ämne hela tiden. Han ville prata mer om Gina, hennes graviditet osv. istället för jobb.


Jag har blivit erbjuden att gå på audition i Karlstad för att vara modell men, jag har inga pengar eller tid att åka dit just då (jag vill VERKLIGEN åka dit).
Gina ska föda runt det datumet och hon går först!! så dit kan jag inte åka (faaan). Aja men jag vet ett cafe där en tjej precis har slutat (syrrans jobb ligger mittemot cafet :P ) och jag ska gå dit o fråga om jobb (hoppas man får nått).

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Skapa flashcards