Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Belllzz - 2 juni 2011 22:45

Jag kan inte sluta äta, jag är aldrig mätt :S


Så är det med bulimi man äter och äter sen spyr man & sen börjar man äta igen tills det inte finns någon mat längre (eller om man äter ute, då slutar man tills pengarna tar slut) det är en ond cirkel som aldrig tar slut när man väl är "hooked" då är det väldigt svårt att sluta.

Nu har jag börja att äta extremt mkt och jag blir aldrig mätt, fast jag är nära att spy (p.g.a att magen är proppfull) så vill jag ha mer och mer mat. Vill egentligen spy men då är det kört och sist när det var som värst spydde jag upp till 50ggr/dag (sist jag spydde var jag 15½år nu är jag 18½år = 3år).

Om jag inte slutar med hetsätandet kmr jag att börja spy igen eller gå upp i vikt o bli överviktig... det kmr troligen bli att jag börjar spy för att hindra att bli överviktig än tvärtom... fan!!


Måste göra något ut saken! vill dock inte heller ha anorexia igen.. speciellt inte båda samtidigt, det var ett riktigt helvete!!

 Stämmer väldigt bra (förr.. lite nu)

Av Belllzz - 2 juni 2011 14:58

  


Skön remix   

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards