Belllzz (This is me & more...)

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Belllzz - 24 juni 2011 18:48

Vad ska alla göra idag, på midsommardagen?? ;)


En fråga: Hur många firar midsommar längre?? asså dansa runt stången, äta sill och potatis?? (eller vad man nu gör :P var länge sen jag firade midsommar)



Jag ska själv in till stan och hitta på nått, har varit hemma (förutom när jag har sökt jobb) sen valparna föddes och det var ca 2 veckor sen.. blir galen av att bara vara hemma... måste ut o göra nått!! 

Ska bara ut med Gina (22.00 då går jag ut på den sista promenaden) och fixa så att valparna har det bra sen så drar jag :)


Juste valparna har redan börjat gå på alla 4 ben (inte jätte bra men, hyfsat! snart kmr de säkert springa runt i hela lägenheten :P) och alla ser oxå (egentligen ska det börja mellan 14-21dagar och dom började se innan det ens hade gått 2 veckor o började gå ännu tidigare!).

Dom föddes några dagar tidigt, när Gina var gravid så fick hon en massa tecken tidigare än normalt och hon utvecklades snabbt (fick veta det för ett tag sen) som valp med att gå, se, höra osv. och dom kanske har ärvt det lite av henne :)

Translation

Presentation


Hej! det här är belllzz, om ni vill veta mer om mig kolla in Presentationen eller kolla också Arkivet//Senaste inläggen!
Glöm bara inte att kommentera innan ni går ;)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Quess who!

Arkiv

The time is:

Yeeaaa!!

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Gästbloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards